Msn met crush

Ik heb wel gesprekken met mijn crush op msn, maar ik weet nooit zo goed hoe ik op bepaalde vragen/opmerkingen moet reageren, ben namelijk heel erg onzeker.

Ik zal een paar voorbeelden geven van dingen die hij soms zegt:

-Je maakt me blij denk ik.

-(Toen er een nieuw meisje bij mij in de klas kwam) hij: maakt niet uit je blijft toch wel het mooiste meisje van school.

-Ik zeg: Ik moet gaan
Hij zegt: Nee, blijf.

Ja, ik ben erg :’)
Tips?

Je maakt me blij denk ik. Ik vind dat best raar, maar oké.
Uhm, moet ik je specifieke antwoorden op de vragen geven of tips hoe je kan reageren op dat soort vragen? Ik doe nu even het tweede. Wees gewoon jezelf. Bedank hem als hij je een complimentje geeft en geef er ook een terug. Als mijn vriend altijd zegt nee blijf (als ik ga plassen lol) dan zeg ik meestal ; ‘Ga je me zoveel missen dan?’ En dan word hij altijd heel verlegen en begint me te overladen met kusjes. Oké, dat was ff off topic.
In ieder geval ik kan niet echt tips geven als er maar 3 voorbeelden staan :slightly_smiling_face: .

Bedankt :slightly_smiling_face:

gewoon spontaan reageren en er niet voor vluchten.
als je er verlegen van wordt moet je de comlimentjes misschien voor zijn en hem een compliment geven zodat je kunt zien hoe hij hier op reageert.
en als je te laat bent en hij jou al een complimentje heeft gegeven gewoon het eerste wat in je opkomt zeggen. ( en niet ik moet gaan haha)

Ja dat kan misschien werken, als ik er een keer de moed voor heb. :S

hij ziet je sowieso wel zitten, dat is zeker. haha

Ik heb hetzelfde. Een jongen praat ook zo tegen mij, ik weet niet echt zeker of ik verliefd ben, maar hij is best leuk. Maar als ik wil antwoorden komt er echt een soort slot op mijn keel, normaal heb ik dat nooit. Ik heb echt geen idee hoe ik tegen hem moet reageren.