msn, mensen opeens geblokeerd

Hee meiden!
Oke ik weet niet of dit het goede onderwerp is maargoed mns/lifestyle… ja het past wel een beetje bij elkaar.

Het probleem is dat ik op msn af en toe opeens wat mensen geblokeerd heb terwijl ik dit niet zelf heg gedaan.
Ik kon op internet er niks over vinden zo 1, 2, 3, dus ik hoopte dat iemand hier het probleem kent en mij kan uitleggen wat ik er aan kan doen.
Het is niet dat iemand anders dit heeft gedaan want dat lijkt mij zo goed als onmogelijk omdat ik me altijd afmeld.
De ene keer is het iemand waar ik veel mee praat, de andere keer iemand waar ik haast nooit mij praat.
Heeft iemand een tip?

Liefs.

hackers
had ik ook ik gaaf iemand vertrouwen wacht nooit doen

Dat had ik ook, ik logde in en ineens was iedereen geblokkeerd. Ik heb iedereen weer moeten deblokkeren, geen idee hoe het komt.

Had ik ook een keer?
Geen idee wat het was…

Ik heb hetzelfde, sinds dit weekend! Een paar random mensen maar…

Maar het vreemde is juist dat niet iedereen gelijk wordt geblockt maar juist 1 per keer.

Het kan natuurlijk een hacker zijn maar mijn wachtwoord is redelijk betrouwbaar (cijvers,letters,hoofdletters, nergens op gebasseerd)
Dus dan moet het wel een goede hacker zijn geweest zegmaar…

Dat had ik ook! Niemand weet m’n wachtwoord en ik denk ook niet dat iemand het zo snel bij mij zal doen. Het is denk ik een fout van Msn omdat meerdere mensen het hebben?

Hmm ja, zou kunnen.
Ik hoop het eigenlijk ^^

Volgens mij gewoon een bug. Ik heb hetzelfde. Als ik mensen toevoeg, staan die altijd automatisch geblokkeerd.

Dat heb ik ook ja xD

Echt heel veel mensen in mijn omgeving hebben dat ook, volgensmij is het gewoon een bug.

het is geen hacker hoor , denk ik ik bedoel bij mij zijn gebeurd het ook wel eens en ik denk niet dat er ZOVEEL hackers zijn aangezien het bij al de mensen op mn msn ook gebeurd dusja x

Heb ik ook bij twee mensen gehad, maar dat is al een paar maanden geleden. Geen idee waar het aan ligt, maar het is al weg bij mij…

Dat had ik ook, gaat vanzelf over…

Geen idee. Ik heb het wel vaak als ik mensen net heb toegevoegd, maar dat hebben meer mensen hoorde ik. Maar dat is bij jou niet het geval

Ik had dat ook ik dacht al wtf haha

bij mij waren er 10 ofzo geblokkeerd maar dan niet doordat ik ze toegevoegd had want dat heb ik ook altijd en dit was zondag geloof ik,

haha blijkbaar ben ik niet de enige =)

…trouwens, welke hacker zou er zich bezig houden met random wat mensen te blokkeren? XD Ik bedoel, er is niks anders veranderd.