MSN-gesprekken met jongens.

Hey girls!

Ik lees/hoor heel vaak dat meisjes heel vaak veel contact met jongens hebben op msn, maar ik ben dus echt bijna nooit op msn en heb maar 10 jongens of zo op msn. Ik zou dus best wat meer op msn willen zijn en met jongens praten, maar waaaar moet je dan over praten?
Dus mijn vraagje is dus: waar praten jullie met jullie crush of gewoon met jongens op msn over?
Niet zo’n antwoorden als “over vanalles” of zo maar echt specifieke dingen? Of voorbeelden :grinning: ?

Alvast bedankt! x

uhm, ja dit antwoord wil je niet, maar bij mij gaat het vaak vanzelf.
Begin gewoon met gedag zeggen, en dan loopt het soms stil, en soms niet.

Begin het gesprek, en vertel alle leuke dingen die in je opkomen (nee niet gaan ratelen ofzo) kijk hoe hij reageert, waarop hij reageert en maak als je dat kan, leuke en goed geplaatste opmerkingen/grapjes en als het je crush is mag je best ietwat flirten. Ieder geval geen gesprekken gaan beginnen die sowieso stil vallen.

Ik praat over alles. Maar dat is dan ook alleen met m’n goede vrienden. (:

ik praat meestal over school xD

meisje:hej
jongen:hej
meisje:hoe gaat het?
jongen:goed met jou?
meisje:goed
jongen:oke
meisje:nog wat gedaan
jongen:nee niet egt
meisje:oke ik wel
jongen:wat dan?

en dan komt er vanzelf een gesprek :slightly_smiling_face:

ik heb ook heel weinig jongens op msn hoor…
maar boeit het??

Ik had eerst ook bijna geen jongens in mn lijst,
&toen(aan het begin van het schooljaar) ging ik met een vriendin iedereen langs om zijn msn te vragen:P

uhmmm school, sport, tv, computeren, hobby’s, enz.

hobby’s vaak. of wat je later wil gaan doen ofzo. of over z’n hond xd, of over muziek… vraag of hij nog een leuk nummer heeft oid.

Eerst gewoon hoe het gaat en wat je hebt gedaan enzo.
of die nog wat gaat doen.
Als hij bijv. zegt dat hij op een sport zit daar wat meer over vragen of zeggen ;p.

en ik heb ergens gelezen dat jongens je leuker vinden als je ze om hulp vraagt. Dus als je bijv iets niet snapt vragen of hij er iets van af weet. maar niet te vaak. Want als je overal om hulp gaat vragen lijkt het net alsof je niks weet haha xd

Echt super bedankt :bowing_man: ! Deze tips onthoud ik haha.

Wat hierboven al beschreven is.
Gewoon gedag zeggen, meestal komt de rest vanzelf

Mocht je de jongens niet zo goed kennen
Gewoon vragen naar hobby’s, interesses, wat voor school ze doen, wat hun lievelingsdingen zijn

Ik heb dat in’t begin met mijn vriend (nu man) ook gedaan. Zo’n “spelletje”. Elkaars vragen beantwoorden en dan kom je gewoon op de gekste dingen

En als ik dat heb verteld is die stilte altijd weer terug. ;s

je kunt altijd vragen, of die nog hw heeft.
&of hij nog wat gaat doen vandaag.
klinkt onduidelijk maar ga op alles in wat hij zegt ookal zegt hij dathij voetbal aan het kijken is, zeg; oohleukk! hoeveel staathett?
dan heb je meteen een gesprekk. (:

eerst gewoon hoe het gaat en of je nog wat gedaan hebt, daarna over onderwerpen die zich afspelen, of iets wat je even wil melden, en over hoeveel je van elkaar houdt( met crush dan ghehe) en over tja eigenlijk best wel normale dingen. als je een gesprek gaande wilt houden moet je vooral vragen stellen. of ergens met een vraag op reageren. xxxx

zo gaat zo’n gesprek bij mij ook (:

Begin jij met groeten of wacht tot dat je crush je groet?

Als één van jullie begint zal het gesprek wel vanzelf gaan. Ik praat bv. altijd over school of over vrienden ofzo. Over wat ik ga doen in het week-end. Dat soort dingen.

praat over voetbal, fcb of real madrid, daar houden ze van xD
ik had een keertje op nick fcb(l) staan, en boem gelijk 2 vensters :grinning:

Whahahaha ja daar heb je wel gelijk in :stuck_out_tongue:… Mannensport he die voetbal :grinning: