MSN downloaden

ik wist niet echt een goed forum-onderdeel…

Hoi,

Ik heb een nieuwe laptop, en nu wil ik MSN er weer op.
Maar als ik het wil installeren via MSN.com zegt hij dat ik nog 2 andere dingen moet installeren, maar dat is ene servicepack 2 en update voor windows platform.
Maar als ik op die link klik is er geen duidelijke link of als ik doorklik kom ik op rare sites in rare talen. Wat moet ik nu doen? Heeft iemand dit probleem ook gehad?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen. :grinning:

Even op google msn dowloaden zoeken,klinkt heel vaag maar zo download ik ook altijd en dan krijg je alles wat erbij msn hoort!

http://downloads.phpnuke…ER%2B-%2BDUTCH%2BFREE.htm

Die doet het wel. (:

Die nieuwste msn is waardeloos.

Er staan er meer in het lijstje, dus er is ook een oudere versie te downloaden.

Beter doe je een oudere, mensen die ik ken met de nieuwste msn willen er zsm van af :’)

ja dit probleem heb ik ook! en nu heb ik dus helemaal geen msn meer op me laptop staan, want als ik dat download krijg ik precies het zelfde, en moet ik ook nog een servicepack 1 downloaden… echt kut

Neem dan een oudere MSN? Die Live-Essentials doet vaak moeilijk met die SP, heb ik ook, krijg die ook absoluut niet geinstalleerd, maja, ik heb nog XP, daarop kan die allernieuwste uberhaupt niet werken :pensive:

ik heb windows vista, en ik wou gister op msn, maar ik moest perse de nieuwe msn instaleren, op die andere (geen idee welke hoor) maar daar kwam ik dus niet meer op… nu ben ik een andere aan t downloaden, dus ik hoop dat ie t doet, maar volgens mij is dit alsnog de live essentials <_<

dubbel

Thanks voor de link! Ik probeer hem even uit.
Ja ik moest gister ook opeens die nieuwe downloaden, maar we hebben mijn laptop helemaal schoongemaakt dus hij stond er niet meer op…
Nee ik wil ook niet live essentials, die is echt waardeloos. haha.

Bedankt voor de link, maar deze link zegt hetzelfde als ik hem wil downloaden…

Ik heb gister verplicht de nieuwste moeten downloaden, kon niet meer op de oude, maar bij mij is er helemaal niets veranderd?

http://www.messmotions.nl/msn8.0.php
En deze? (:

Anders weet ik het ook niet, sorry!

Had mijn vriend ook xD Echt vaag.

Ik ook?

Ik ben hem nu aan het downloaden… Echt raar dat je gewoon verplicht ben!
Ik heb die nieuwe al op mijn mini laptop maar ik vind die nieuwe 10x niks!
Smilies zijn spuuglelijk!

Ik moest gister ook een nieuwere downloaden, maar dat kon gewoon gelijk bij 't inlogscherm en dat is niet die nieuwere die iedereen kut vind.
Ik zie aan mijne ook niks anders, maar er is er nog 1 waar de hele layout van msncontacten enzo anders is. Die moet je niet hebben.