msn doet het steeds niet.

mijn msn doet het niet, hij wil niet aanmelden. ik heb dit nu al drie keer gehad in een half jaar, en steeds moet ik een nieuwe maken. ik word er helemaal gek van.
als ik mijn wachtwoord dan intyp staat dit er;
aanmelden bij windows live messenger niet mogelijk omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is.
maar bij alle anders msnadresse van dit huis doet hij hetwel, op dezelfde computer!
wie weet er iets tegen, want het is heel irritant!?

even niet op msn gaan? het is nog maar 3 x per half jaar, als het nou 3 x per week was dan is het nog iets van ja:frusty:
en anders ga je toch gewoon op zo’n site als meebo? of gewoon via hyves als het echt belangrijk is, of je fietst er eventjes heen xd

misschien moet je kijken of het op ebuddy kan,
en op hotmail kan je ook op msn, kijken of het daar lukt.

het is drie keer per half jaar ja, maar dan is het ook zo dat die msn het echt niet meer doet, en moet ik een nieuwe mailadres maken enzo en iedereen opnieuw toevoegen, dat is echt niet leuk hoor.

ohw ik dacht dat hij het gewoon even niet deed, heb ik ook welleens 's avonds en na een avondje werkt ie wel weer.
maar als hij helemaal niet meer wil, dan is er toch iets anders aan de hand uhm…
kan het zijn dat je iedere keer eenzelfde wachtwoord doet? dan kan het zijn dat iemand uit jou lijst een beetje klierig is om het te hacken ofzo…
en is het nu dan ook zo dat als je nu met adres1 probeert je er nog steeds niet op kan komen?(als je dat even probeert, kunnen we verder kijken)

tja, da’s kut

Heb ik ook gehad met mijn oude msn 3 maanden geleden, doet het nog steeds niet. Ben nu dus al die contacten kwijt (vakantievrienden etc.) want ik weet niet hoe je contactenlijst importeert :confused: Naja, ik houd dit topic in de gaten.

uup.