MSN doet het niet meer

Ik heb sinds vandaag een heel vreemd probleem met m’n msn.
Ik kan me wel gewoon aanmelden enzo, maar zodra ik helemaal aangemeld ben krijg ik een soort foutmelding:

In Windows Live Communications Platform is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
-------------------------------------------------------------------------
En bij meer informatie krijg ik het volgende te staan:

EventType : InPageError P1 : c000009c P2 : 00000003

En daarna meld ie me vrijwel meteen weer af. En nadat ik me opnieuw aanmeldt begint het weer opnieuw.

Ik heb alles al geprobeerd; msn opnieuw installeren, nieuwere versie van internet explorer, java updaten, computer opnieuw opstarten. Alles. Maar niets schijnt te werken.
Deze fout staat ook niet bij de helpdesk van MSN.

Weet iemand wat dit is en wat ik eraan kan doen?

Die moet je google (die errorcode) en zo een site heeft alle oplossingen

dat heb ik geprobeerd, maar ik vind alleen maar mensen met het probleem dat ze internet explorer en mediaplayer niet kunnen gebruiken met die foutmelding. Terwijl die bij mij gewoon werken… En ik kan nergens op google oplossingen ervoor vinden ><

Een nieuw emailadres aanmaken?

ik ben nu de virusscan er overheen aan het gooien. Er zat sowieso iets van spyware op, dat heeft ie al opgeruimd. En nu is hij verder aan het scannen.
Want heb net wel iets gevonden over dat de scan erover moest… dus hoop dat dat het is.
ander e-mail adres werkt ook niet. Geen enkel e-mailadres werkt. Dus daar ligt het probleem niet

het is ook geen virus,
iemand ook maar enig idee?
up

ik heb dat ook een keer gehad.
toen heeft m’n vader m’n geheugen van m’n laptop 2 dagen terug gezet ofzo.
moet ergens bij systeembeheer geloof ik.
sindsdien is het goed!
succes ermee.

huh, vet vaag. ineens doettie het weer!
terwijl ik niets gedaan heb.
Ik heb bij systeembeheer alleen even internet explorer aangeklikt. That’s all. En toen iets met invoegtoepassingen. Maar dat heb ik alleen bekeken
Ik was net aan het uitvallen tegen zo’n kerel die ik ken die me niet wilde helpen zonder dat ik er ‘iets voor terug deed’ vieze perv. En toen merkte ik ineens dat ik gewoon aangemeld bleef :open_mouth:

Ik hoop dat het blijft werken!

-kan gesloten worden, i guess-