Msn chat..

Er is dus een jongen en die zegt zo van: Wil je neuken? K dacht dat het een grapje was en zei dus ja en toen gingen we zo door, Later vroeg k meen je dat en nu serieus zeggen en toen zei die ja…Een paar dagen later zei k: Dit zou misschien heel dom klinken maar k wil het niet… en toen zei die dat het goed was… Toen vroeg ie of hij wilde tongzoenen en k zei ja, en we hebben een afspraak gemaakt ! K weet iet of k moet komen, K heb nog nooit getongd en k wl het dus proberen maar als k het met hem doen ben k bang dat k dan bekend sta als slet en als k het niet doe als watje… En k wil het aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet! Kunnen jullie me helpen?

Ik vind het nogal … raar en dom.
Maar goed, als ik jou was zou ik het niet doen. Zeg gewoon dat je een grapje maakte ofzo en dat je toch van gedachten bent veranderd?

Als je wilt zoenen, kun je beter wachten op een andere jongen van wie je zeker weet dat hij je niet gaat verkrachten.

Soms is het moeilijk om serieus te blijven. Ik zou gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt. Als je het niet wil, doe je het niet, ongeacht wat andere mensen daarvan denken.

lol.

ik

ken je die gene in het echt?

K wil het opzich wel doen… Maar k ben bang dat hij me dan voor goer/slet uitmaakt :frowning_face:

:crazy_face:

Ja k ken hem wel… K weet wie die is… Maar we hebben nooit samen iets gedaan ofzo.

Waarom wil je het eigenlijk doen?

ja indd, en anders als je met 1 iemand gaat ben je nog geen hoer of slet?

Haha k zei prongelijk goer xD.
Omdat k het nog nooit gedaan heb en k wil wel weten hoe het is enzo…

wtf

Hij zei dat hij alleen wilde tongzoenen… Hij heeft daarna gw niks meer met me ofzo we hebben dan geen verkering dat heb k hem na gevraagd…

Ik snap dat het spannend is allemaal, maar je laat je wel een beetje gebruiken vind ik.

huh?

Nouja, als ik jou was zou ik het niet doen. Een jongen die echt erom vraagt of jij met hem wilt (tong)zoenen doet het echt alleen om de zoen. Ik zou het echt echt echt niet doen. Straks kom je een leukere en lievere jongen tegen, die wel die (tong)zoen verdiend. Ik denk niet dat die andere gast het waard is.

nee maar dan ben je als nog geen hoer/slet. hier is dat normaal?

Ik zou het ook niet doen, klinkt nogal onbetrouwbaar, jouw tijd komt nog wel. Met een jongen die niet meteen vraagt of je wilt neuken