Msn blokkeert mensen automatisch

Mijn msn blokkeert mensen automatisch als ik ze toevoeg of geaccepteerd heb. Ook als mensen al in m’n lijst staan staan sommige gewoon geblokkeerd. Dan moet ik ze eerst blokkeren en dan onblokkeren, terwijl ze dus al geblokkeerd waren. Très vervelend, weet iemand hoe het komt?

heb ik ook, heb ook geen idee hoe het komt ;d

Heb ik ook. Maar het is toch niet zoveel moeite om ze weer te deblokkeren?

heb ik ook alleen als je met ze gaat praten kan je ‘blokering opheffen’ gelijk doen want dan staat dat er wel

had ik 2 dagen terug ook. en ja het is heel makkelijk weg te klikken, maar het is wel vervelend en ik wil ook wel weten waardoor het komt.

nee, daarom staat dit ook bij onzin. maar het is wel vervelend :stuck_out_tongue:

raar heb ik ook !

Dat heb ik ook ja! Bij mij is het ook zo dat als ik iemand toevoeg dat diegene geen uitnodiging krijgt. Én ik krijg geen uitnodiging als iemand mij toevoegt. Als ik iemand wil toevoegen, moet degen die ik toevoeg mij ook toevoegen. (Wow kunnen jullie het nog wel volgen?) Dan kunnen we zegmaar msnnen.
Heeeeul raaar:(

Heb ik ook. Ook kan ik geen links meer openen als iemand een filmpje van youtube stuurt ofzo. Moet ik 'm eerst kopieren en plakken…

geen idee…
heb je ooit dingen van msn gedownload zoals skin of packs ofzo?
daar krijg je superveel msn virussen mee binnen, ik heb een tijdje gehad dat elk mens dat online kwam direct een gespreksschermpje werd. en dat ik om de tien minuten iedereen waarmee ik praatte een buzzer stuurde. jaja.

Haha oké, upje dan.

Ja! Dit heb ik ook de laatste dagen! Echt irritant! En dat als je mensen toevoegt dat ze idd geblokkeerd zijn, heel vervelend!

Heb ik ook ook dat met die links & niet al mijn berichten komen aan & mensen die ik had geblokkeerd worden automatisch ge ONblokkeerd -.-

heb ik ook
gewoon blokering ophefen

Oja, ik kan inderdaad ook geen links meer sturen! En bij bepaalde personen kan ik geen berichten meer sturen :’)

ik dacht dat dat aan mij lag!

msn verwijderen (ook bij programma’s en nogwattes ofzo)
en dan opnieuw downloaden?

ik heb het ook :frowning_face:

Haha, en ik dacht dat ik de enige was :’)