Heej mensen,
ik zat dus op msn, kwam er een meisje online die ik al best lang niet meer had gesproken. Ik denk niet dat zij mij nog mag, en zij gaat om met die popu-meisjes. De popu-meisjes hadden een flauw grapje uitgehaald bij mij (gaat het nu niet om) en plotseling zei dat meisje iets tegen mij. In de klas keek ik persoon A aan, terwijl persoon B het grapje had uitgehaald, omdat A mee zat te lachen en zij mij veel meer niet mag dan B, waardoor ik dacht dat zij A dit had laten doen. Ze zei toen tegen mij dat zij (B ) het niet had gedaan, wat ik dus wist. Het meisje op MSN was geen van die 2, maar kende ze dus. Ze vroeg ernaar, en vroeg wie dit had gedaan. Ik antwoordde A, en dit bleek ze al te weten. Toen vertelde ik iets anders, en daarna zeiden we doei en gingen we weg. Ik zei doei, vlak nadat ze offline was gegaan. Toen stond er i.p.v. berichten worden bezorgd als deze persoon zich weer aanmeldt, iets anders, nl.
Het bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is dat iemand heeft meegelezen (wat dan wrs persoon B zou zijn geweest) of dat ik het wel had geweeten als er iemand had meegelezen.
doei mensen
Je kon toch merken als iemand in een msngesprek was toegevoegd?
Haha nee. Dit is een bericht wat je vaak krijgt als iemand net offline gaat.
SOWIESO niet omdat er nog n ander in t gesprek zat… Weet ik zeker.
Je moet gewoon wachten tot de andere weer iets zegt komt bij mij soms ook voor :s en dit meestal omdat we lang niets meer gezegd hebben
ik snap er niks van, van dat dikgedrukte.
edit: oh nu wel.
maar ehm, dr heeft niemand meegelezen,
ookal heb je wel kans dat ze het heeft gekopieerd en aan iemand anders heeft laten lezen.
Hahah dat je daar op let
maare nee dr zat verder niemand in dit gesprek, anders had je dat wel gezien.