msn afkortingen

ik las laatst een forum en veel vinden afkorting op msn triest doelloos e.d.
laat hier je mening er over horen de afkortingen zo als:
hvj,drm,idd,zkr,ltr,mzzl,wjnmk (hou van je, daarom, inderdaad, zeker , later , mazzel , wil je noot meer kwijt) er zijn veel variatie op hou van je zo als hzsvvj dat is hou zo super veel van je mag allemaal zeg het hier

Alleen indd en iig gebruik ik, omdat ik dat te lang vind om te typen, de rest vind ik nogal kansloos, van die kindjes die hun hele naam daarmee vol hebben staan o,o

die afkortingen vind ik zo belachelijk ( hvj, nwly, vaimh ).
Dus ik gebruik geen afkortingen, behalve de normale afkortingen.

ja precies, alleen indd en iig…
En trouwens ook eigk (eigenlijk) maargoed, niet dat gezever over: hzsvvj blabla…

ik alleen idd, omg en iig

Wat is vaimh?
Ik gebruik nooit afkortingen, ik vind het zo dom. Alsof het zo’n moeite is om inderdaad in plaats van idd te typen. Pff.

Mee eens!
Zo vreselijk verschrikkelijk. Al die afkortingen, waarom gebruik je dat in hemelsnaam…?! Ben je nou echt zo lui om alles gewoon uit te typen.
Zijn dezelfde types die in hun msn naam hebben staan hoeveel vrienden ze wel niet hebben en wat ze ermee hebben gedaan.

Voor altijd in me hart als het goed is.

ik gebruik ; omg omfg wtf idd iig en voor de grap soms jwz (je weet zelf) of jwt (je weet toch) xD

Nog nooit van gehoord. Dat vind ik nog wel de domste. Als je zoiets wilt zeggen doe je dat toch niet met een afkorting.

haha ja, van die kinders met een msn naam als:
**–;;… (naam)~~*<33… _______x *piet jan klaas tineke truus HVJ! WJNKM! (K)(K) hans BFF! NWLY!!! – (L)(L)(L) ___xx**;; KEESSIE hOvJJ!! (K)

daar erger ik me echt zo aan.

ik gebruik alleen soms iig als ik haast heb. en ik gebruik omg en wtf welles xD

Ik gebruik alleen idd en iig en uhm meer kan nu even niet bedenken. Ik heb er een hekel aan als mensen hvj, wjnmk enz. zeggen.

Ik gebruik alleen; Omg, Idd, Lysm.

Ik heb iets tegen mensen die zulke msn-namen hebben.
En van die afkortingen gebruiken.

De enige die ik frequent gebruik is OMG en wtf?

ik gebruik alleen
ly
mss
wss
idd
igg
omg
wtf

ik gebruik uh; iig, idd/indd, omg, wtf, thnx, wss, miss

ik gebruik alleen iig en idd
Voor de rest spreek(typ) ik liefst duidelijk, zodat iedereen het begrijpt

ja ik ook. als ik er 1 tegenkom verwijder ik hem/haar ook meteen uit mijn msn lijst.

ooowh; daar krijg ik echt moordneigingen van…

omg ,wtf , ly en idd gebruik ik :'D aan wjnmk hzvvj bff doe ik niet want das gewoon vaag xD