msn 8.5 moet msn 9 worden? o_o

Haaihaai!
Ik heb nu msn 8.5 &ik wil ook helemaal geen msn 9.
maar steeds als ik me aanmeld bij msn 8.5 krijg ik een venstertje met:
Er is een nieuwe msn beschikbaar. Wilt u die nu installeren?
Ja.
Nee.
En als ik dan op nee druk dan meld mijn msn niet aan, dan doet ie gewoon niks!
wat kan ik doen?

xxx.

downloaden :’) anders blijft ie ervoor komen. Welke is 9 dan? die met de afbeeldingen links? :stuck_out_tongue: die heb ik al heel lang haha.

Dat heb ik ook ! , nu ben ik hem aan het downloaden.

Nee, dat is volgens mij nog 8.5

Ik wilde m eerst ook niet, 8.5 leek me veel fijner! Maar ik werd wel een beetje gek van het berichtje de hele tijd en heb m uit eindelijk toch geïnstaleerd :stuck_out_tongue:
En weet je, hij went wel snel en ziet er mooier uit en ik vind de gespreksvenstertjes ook veel overzichtelijker :slightly_smiling_face:
Gewoon downloaden zou ik zeggen :wink:

ja, heb ik ook eerst gedaan,
maar toen ik zegmaar een videogesprek wilde voeren ging ie heel raar doen,
hij zoomde helemaal in zodat je echt alleen mijn oog zag! o_o

Dat had ik ook vandaag, het moest wel, want anders kon ik me niet aanmelden. Moet wel wennen, vind hem helemaal niet zo mooi eigenlijk =P

Die 9 moet je hebben.
Want ik heb 'm nu ook, kwam er voor bij mij vandaag.
Maar ebuddy is echt té kut. & deze msn is veel beter, (msn 9)

ja maar dat probleem met die webcam vind ik heel irritant…

Zit niks ander op dan he?

Ja heb k dus ook, alleen bij mij wil ie niet installeren, dus ik kan helemaal niks, pff.

is er wéér een nieuwe msn?

ik moest ook de nieuwe instaleren maar nu is me vader over de zeik omdat hij deze niet snapt.

dat heb ik ook!

Ik zit nu steeds op ebuddy :stuck_out_tongue: Had hem op de laptop gedownload en vind hem eigenlijk heel erg irritant :expressionless:

Ik krijg niks
dus ik zal 'm al wel een hele tijd hebben xD

laatste msn installatie was half jaar geleden bij mij…
ik vind deze sowieso fijner en mooier, met die schermpjes links.

Ik HAAT die msn. ik heb hem net geinstalleerd maar nu werkt mn internet explorer niet meer en mijn msn nu ook al niet meer. Fuck, als ik die msn wou installeren had ik wel vrijwillig gedaan.

Door die msn werkt mijn msn nu helemaal niet meer, ik krijg die oudere niet meer geinstaleerd, kan iemand me helpen?

Ja had ik ook. ik de hele tijd op nee drukken want ik wou niet zo’n nieuwe maarja zat niks anders op. :anguished:?