msn 2014

Hoi! Na een grote, lange, duistere, onzekere, griezelige, gevaarlijke zoektocht, ben ik het spoor bijster.
Ik zag vandaag in de klas een paar klasgenoten op msn en kon mijn geluk niet op. Blijkt dus dat MSN gewoon weer mogelijk is! En vanwege deze pure nostalgie en blijheid etc ben ik ook op zoek gegaan, maar kan het nergens vinden. Ik had uiteindelijk wel een download gevonden, maar daar stond bij dat deze programma’s niet meer ondersteund werden.

Ik kan ook geen advies aan mijn klasgenoten vragen want daar heb ik geen contact mee (en dat gaat ook niet komen, ik heb het wel geprobeerd te vragen maar kreeg een “ja weenie” terug…).
Dus! Nu is mijn vraag, weet één van jullie waar je msn anno 2014 kan downloaden, voor Mac?

Mijn dank is groot :smiling_face_with_three_hearts::hugs::kissing_heart:

Zaten ze niet gewoon op Skype?

Nee het was echt het ouderwetse programma, met die heerlijke lelijke smileys enzo

hellup

Ik heb 'm, voor degene die er ook vrolijk van wordt :sex:

Maarja, met wie moet je dan msn’en als niemand dat meer doet :stuck_out_tongue:

Nouja m’n hele vriendengroep heeft whatsapp vervangen voor msn nu. Voor tijdelijk in elk geval, is wel leuk.

Had iedereen maar weer msn. Dat was zo leuk

Inderdaad, het is zo leuk om dat melding geluidje weer te horen haha

Ik zag op Facebook ook al een paar berichten met msn erin. Straks wordt het echt weer wat haha.

omg msn!

JAAA

omg throwback. ik was echt gebroken toen dat opeens ophield.

Aaah ik heb zoveel internetvrienden verloren door de verdwijning van msn!

wie msn’t er nou nog?..