msn 0.9 of msn live essentials 2011??

Hi,
ik weet dat er al topics zijn op de nieuwe msn maar daar krijg/vind ik geen antwoord dus…
welke is fijner msn 0.9 of msn live essentials 2011?
(ik gebruik nu 0.9)
xx

ik heb live essentials en ik vind hem niet fijn, dus dan die andere

0.9. Live essentials vloog er bij mij constant uit :S. (ik heb windows vista)

0.9! :ok_woman:

Ik vind live essentials zo irritant, maar ik heb steeds problemen met het downloaden van 0.9! Alsof ze het me onmogelijk maken ;p

0.9 is idd beter. ik heb een keer met live essentials gewerkt, en ik raad het niemand aan…

heb nu live essentials geinstalleerd op mijn laptop, maar hij is echt zo irritant en echt niet fijn!
Dus 0.9 zou ik doen :wink:

oke, dankjewel!!

0.9 ik heb live essentials op me laptop en je kan je eigen naam geen eens veranderen alleen je persoonelijke bericht.

Live essential is echt heel irritant. Weet iemand hoe ik de oude msn terug kan krijgen?

x

Niet Live Essentials nemen :'D Die smilies alleen al zijn om te huilen hehe.

die nieuwe is echt vreselijk.
ik hou het bij die oude.

0.9! :slightly_smiling_face:

geen essentials downloaden, ook niet om uit te proberen. Als je et er eenmaal op hebt is het heel moeilijk eraf te krijgen en weer de oude te downloaden. Mij is het uiteindelijk gelukt maar dat duurde echt een hele dag :stuck_out_tongue: Zelfs de emoticons bij Essentials zijn bagger!

haha echt iedereen vind die essentials irritant (ik ook hoor). Ik snap niet waarom ze die msn zo hebben gemaakt, hij is gewoon echt onhandig.

+1, ik had hetzelfde voor

live essentails is zo k**, msn 2011, ik heb die je kan je msn naam nie verandere, enzo :open_mouth:

& je kan um nnie makkelijk verwijderd krijge,

Essentials is kut, windows deed bij mij net of het een superbelangrijke update was die ik echt móest installeren. Ik voel me bedrogen!
Maar ik heb hem verwijderd en de oude weer geïnstalleerd :slightly_smiling_face:
Die smileys zijn idd om te huilen.

Ik kon hem wel makkelijk verwijderen hoor…
en heb meteen al die andere essentials-troep eraf gegooid.
Maar ik heb CrapCleaner :grinning:

+1

welke is 0.9 dan? :’)