msm pillen voor langer haar.

ik las dat die pillen van de kruidvat ook echt werken, dus ik heb ze vandaag gekocht en ben vandaag dus begonnen! en ik ben echt benieuwd haha want eigenlijk geloof ik daar nooit in! maar die pillen zijn niet slecht en het zijn gewoon vitamine! :slightly_smiling_face:

nooit van gehoord

hmm nee heb ik ook nog nooit van gehoord, mischien kan k die ook maar is kopen, mijn haar groeit zo sloom :frowning_face:

mijn haar groeit enorm snel.
Na 3 weken zie ik al niet meer dat ik naar de kapper ben geweest.
het is dan nog niet helemaal bij gegroeid, maar ik moet echt snel weer naar de kapper, anders worden ze te lang.

en misschien kun je een goede shampoo proberen, er bestaan wel shampoo’s voor. het lijkt mij dat dat beter werkt dan pillen.
En verzorg je haar goed, dan groeien ze sowieso sneller, en dode of gespleten haarpunten werken ook niet echt mee

Ik hou niet van pillen xD

oo ik ben ook van plan pillen te gaan slikken, maar ik denk dat ik bio msm ga proberen van De Tuinen. Laat je anders even weten of het bij jou helpt? Want dan koop ik die gewoon : )

dan wou ik dat ik jou haar had haha! maar die shampoo’s werken zowiezo niet :frowning_face:

Ja ik zal het wel op dit topic bijhouden! :slightly_smiling_face:

werkt 't echt ? Heeft iemand er ervaring mee?
Ik heb zelf chemo’s gehad, daardoor zijn m’n haren uitgevallen.
Nu heb 'k t terug… maar helaas niet die lange haren van vroeger, en dat wil ik 't liefst zo snel mogelijk weer!

Hmm k heb net eventjes gekeken op google…
Maar nou heb ik dit gevonden:
je moet minstens 3 maanden blijven slikken, maar besef wel dat snellere haargroei helemaal geen voordeel is, want daardoor is de haarcyclus eerder voorbij.

ja dan weet ik niet welke pillen jij hebt opgezocht?.. 3 maanden slikken als je 1 pil per dag neemt denk ik! want ik zal even dat topic opzoeken… http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=301834 & http://forum.fashionscene.nl/forum.php/list_message/7684007

T gaat me vooral op 't laatste… geen voordeel dus.

t laatste?

Je haar op andere plekken gaat ook sneller groeien…

Ik wil het ook weten!
Op het Elle Girl Forum waren veel positieve reacties.

ik denk dat het wel werkt, maar natuurlijk groeien er geen centimeters aan per maand, als dat niet in jou haar zit gebeurt dit niet. het enige wat je kunt doen is goed verzorgen, zodat je langer kan genieten van je (uiteindelijke) lange lokken

Das een heel erg nadeel…
K denk dat mensen gewoon niet zo moeten zeuren.
T groeit vanzelf wel. En als je je haar met door chemo’s ofzo kwijtraakt, ben je al lang blij dat 't weer terug is…

UP!

Hoezo gaat het op andere plekken dan ook sneller groeien?