Mp3's

Yo :slightly_smiling_face:!
Ik wil een nieuwe mp3.
Hebben jullie aanraders?
xxx

ipod nano!! bij mediamarkt zijn ze nu 30 euro afgeprijst volgens mij.

Ik heb een mp4 voor maar 50 euro! Die heb ik van de Makro, ze hebben echt hele leuke! :grinning:

iPod :slightly_smiling_face:

Wat is een mp4? of bedoel je gewoon mp3 :stuck_out_tongue:?
En heeft iemand zo’n Creative Zen? Of een Samsung mp3? Of een ipod lookalike?
Bij de mediamarkt krijg je een kadobon van 30 euro erbij, 't is niet afgeprijsd. En ik hoef geen kadobon!! Ik wil goedkoop!!

iPod Nano, dit weekend in de aanbieding bij Mediamarkt.

Ik heb een Creative Zen V. Hij is heel fijn, super geluid en niet te duur (je betaalt niet minstens 50 euro voor het merk, zoals bij Ipod). Je kunt er trouwens ook foto’s op zetten en die dan op de achtergrond doen, vond ik wel een leuke extra:)

Die kadobon kan je inwisselen gelijk bij de ipod. Dus dan krijg je hem 20/30 eui goedkopen

Whaaa, Heb net gehoord van m’n vader dat ik een Ipod Nano krijg!!!
Ben helemaal Happy, ga zaterdag gelijk halen :grinning:

Ik heb de Creative Zen Vision M. Ben er erg tevreden over. Genoeg ruimte voor al mijn albums, 30GB. Én filmpjes, én foto’s.
Ik heb wel meteen nieuwe oortjes gekocht bij de dixons… Maar verder istie SUPER!
Mocht hij nou vast lopen, kun je onderin gewoon een reset knopje indrukken en doetie het weer én je bent niks kwijt. Iets wat volgens mij de andere creatives niet hebben. Iig de gene die ik hiervoor had (8gb) niet. Deze is namelijk kapot gegaan, maar kreeg m’n geld terug wegens garantie en heb toen deze nieuwe gekocht.

Ja, dat je die kadobon kan inwisselen zag ik net ook pas, haha.
Maar… een iPod. Ik vind het een beetje onorigineel. Ik heb een beetje zitten surfen, en die kleine Creative “Zen V” lijkt me inderdaad erg fijn! Of is de Micro Photo (normale grootte) dan toch handiger?

Ooh ik las je bericht nu pas :stuck_out_tongue:. Da’s fijn! Maar die is erg duur toch, die Vision? Ik heb ook al een keer een ander verhaal gehoord over een creative die kapot was. Wat denken jullie; iPod of Creative?

ik heb een hele leuke! die had ik van pixmania.nl
daar hebben ze hele mooie mp3tjes enzo. ook niet zo duur

deze heb ik:

http://pan.fotovista.com/dev/2/5/00031252/g_00031252.jpg

is 49 euro en doet het prima, en hijs veeel kleiner dan een iPod enzo xD

Hee, wat goed :slightly_smiling_face:. Is dat een beetje betrouwbaar, pixmania? De mp3’s zijn daar veel goedkoper dan ik bij andere winkels gezien heb. En ik zie de jouwe voor 59, niet 49 op de site. Hij ziet er wel aantrekkelijk uit! Heb je 4GB? Sensi klinkt trouwens niet als een bekend merk… daardoor twijfel ik een beetje! 59 euro is ook zo goedkoop voor 4GB…

Een iPod kan wel onorigineel zijn, maar ze zijn wel erg fijn en van goede kwaliteit (en mooi zijn ze natuurlijk ook :grinning:).

Na dit weekend wordt mijn iAudio D2 (cowon) geleverd! op: http://www.kieskeurig.nl staat ie als beste mp3!!* Ik twijfelde tussen de Creative Zen (V), maar toen ik hoorde dat ik deze ook kon krijgen, was ik meteen verkocht! Het heeft een touch-screen en dat is natuurlijk ook helemaal super! Ook veel goede commentaren erop enzo… :d
Xx::._Tine <3.
P.S. Heb hem ook van Pixmania.be

Oohh leuk en mooi! maar volgens mij echt heeeel duur.
Ik twijfel zo! En ik moet in ieder geval dit weekend beslissen of ik een iPod wil of niet… anders is-ie niet meer in de aanbieding. iPods hebben geen radio, geen opnamefunctie én ze zijn duur. Maar wel van kwaliteit zeggen de meesten.
Ik vraag me af of die Neo Sensi van kimlicious92 zo goed is…
En anders wordt 't een Samsung of een Philips ofzo… maar die zijn ook wel duur :S.
Wat een nutteloos topic eigenlijk voor jullie xD. Sorry :stuck_out_tongue:.

Ga maar sparen voor een Microsoft Zune<333

http://regmedia.co.uk/2006/09/15/ms_zune_1.jpg

Ik heb een samsung. Deze >
http://static.vergelijk.nl/fotos/183x160/samsung_YPU1Z_35664.jpg

Hoop dat ie het doet.
Ben er echt súper blij mee! Heb hem vorig jaar gekregen en ik kon ook een Ipod ofzo kiezen maar alles word tegenwoordig zo snel gejat dus ik dacht ik wil gewoon muziek andere frutsels hoef ik er niet bij. En deze was 100 euro toen ik hem zag dacht ik echt woooww zo mooi enzo is een heel handig ding heel makkelijk te begrijpen ik heb hem met 1 gb erop nou zijn 250 nummers en heeel veel uren spraakrecorder is echt genoeg! Maarja als je perse video’s enzo wilt moet je deze niet nemen, wil je alleen muziek dan is dit zéker een aanrader! Oja, zelf heb ik hem in het wit :grinning: En de usb aansluiting is ook heel handig je kan dat dingetje er zo uitschuiven dus geen shit en gedoe met een dopje die je kwijtraakt enzo, jaja ben er echt blij mee :stuck_out_tongue: XXX

Wauwww ja die Microsoft Zune :slightly_smiling_face:!!
maar dat red ik nooit om te sparen :pensive:"…
Dankjewel voor de tip van de samsung! Ziet er goed uit :slightly_smiling_face:!