Mozilla Firefox

Hoi! Ik heb net ingesteld dat mijn standaard pagina’s openen in Mozilla en niet meer in IE, omdat ik er helemaal gek van werd.
nou opent mozilla hyves ineens heel raar.

voorbeeld:

http://i47.tinypic.com/2ylpfgo.jpg

Weten jullie hoe ik dat weer gewoon normaal kan krijgen? Ik denk dat het gewoon niet anders op de pagina pas ofzo. Ik kan ook niet meer naar de volgende pagina met krabbels en het ‘toon in standaard design’ staat ineens boven mijn profielfoto. Ik kan nergens vinden hoe je het uit kan zoomen.
met ctrl + scrol werkt ook niet.

Sorry, heb internet explorer.

upje

up

Geen idee, ik heb geen hyves.

Ik heb ook mozilla Firefox, en hyves doet gewoon normaal.
Maar een poos geleden deed ie wat jij nu beschrijft.
Denk dat het eerder een fout is op hyves dan Mozilla.
Gewoon ff geduld hebben ;O

dus het zou gewoon weer over moeten gaan? heb het namelijk pas echt net ingesteld?
ik heb gezocht bij opties naar een zoom mogelijkheid, maar die is ook niet te vinden…

Oke, dit is scary. Ik had dit topic niet gezien en ik ben net Mozilla Firefox aan het downloaden XD

Bij mij was het de volgende dag weer voorbij :grin:
En als hij alleen zo bij hyves doet is het eerder een fout bij hyves denk ik?

Ik had precies hetzelfde! Ook als ik mn rooster wilde checken heb je ernaast links in blokjes staan, en ook die gaan nu oppeens heel raar staan!
( ik heb het net een uurtje geleden gedownload )

mmhh ik wacht het dan wel even af, als het morgen weg is post ik dat wel even :grinning: dan zijn anderen ook van het probleem af (:

Ik heb ook firefox, naar mijn mening veeel beter dan IE, maar goed iig wel raar dat hij hyves niet goed laat zien!
Ik snap je probleem niet helemaal ? Maar als je een pagina in of uit wil zoomen moet je bovenaan klikken op beeld en dan zoomen, maar ik denk niet dat je dat bedoeld of wel?

ten eerste - dat staat er bij mij niet
ten tweede - volgens mij is dat niet de oplossing

kheb ook iets met internet explorer

is een programmeerfout van Hyves, niet een probleem met je Firefox.
Ze hebben een fout stukje code of wat code vergeten, waardoor het niet goed compatibel is met (nieuwste versie van?) Firefox.
Beste is om dan ff een mailtje naar Hyves toe te sturen, kunnen ze het gaan maken…

oke, het is nu namelijk nog steeds zo.

ik mail hyves wel even!

up