Mouwloos leren jasje

Hallo

Ik heb een leren jasje waarvan de mouwen iets te klein zijn, en dus ben ik van plan om de mouwen er af te doen zodat ik zo’n leuk mouwloos jack krijg. Misschien dat ik er ook nog studs en spikes op plak. Alleen weet ik niet goed of zo’n mouwloos jasje leuk te combineren is. Inspi?

xx Eve

ik vind die echt vet! kan bij best wel veel dingen een klasgenoot van mij draagt hem vaak met blousjes klinkt misschien raar maar staad best cool. Dan met een spijkerbroek eronder.

ik denk gewoon met een basic shirtje.
wel erg leuk als je er studs op maakt!

Okeej dankjewel allebei. Denk je dat je die ook in de winter zou kunnen dragen, met bv een trui onder?

Als je echt een dikke trui eronder doet weet ik het niet…
ik denk een wat dunner truitje dat het dan wel kan!

Kheb wel zo’n licht truitje, een grijze met doodshoofdjes met driekwart mouwtjes :slightly_smiling_face: zou wel passen denk ik, beetje stoer haha :stuck_out_tongue:

met een gave gekleurde blouse eronder, en een mooie spijkerbroek.

of op een gekleurde maxi dress in de zomer!

Ooh ja een jurkje, had ik nog niet aan gedacht :stuck_out_tongue: ben niet zo’n jurkjes-meisje, maar misschien dat ik het met zo’n jasje dan wel overweeg :stuck_out_tongue:

ik draag hem wel vaak met een (dikke) trui er onder! past altijd mooi bij legergroen en ik heb nog een zalmroze trui waar hij ook goed op staat (mixt schattig en stoer).
op een maxi-jurk lijkt me idd ook heel leuk staan!

Zalmroze is idd een goed idee. Ik heb wel legergroene truien, soort van gehaakt/wollen gedoe. Dankjewel voor de tip :wink: