Mouwen van je blazer opstropen?

Oke ik heb echt een hele stomme vraag, haha. Maar ik zie vaak op modeblogs dat ze de mouwen van hun blazer hebben opgestroopt, wat ik zelf ook veel mooier vind, maar hoe blijft dit bij jullie zitten? :stuck_out_tongue: Bij mij ‘glijdt’ het altijd weer naar beneden!

Omvouwen? Dat blijft sowieso zitten, en foto’s zijn foto’s he, misschien zijn ze wel alleen omhoog gestroopt voor de foto en blijft het bij hun ook niet zitten. :’)

Oh ik doe het ook haha, ik sla de mouw eerst 1 of 2 keer om, dan word hij al wat strakker. En dan omhoog schuiven en zo blijft het wel redelijk zitten

Daar heb je speciale bandjes voor. mouwopstropers ofzoiets heet het? :stuck_out_tongue:

oh mouwophouders heet het, moet je even kijken op google!

ik heb de mouwen van mijn blazer in laten maken zodat ze iets langer als 3kwart zijn. ik vind het mooier, en aangezien die mouwen niet bleven zitten heb ik ze maar in laten maken. ben blij met het resultaat

Ik stroop ze eerst om tot iets onder mijn elleboog en daarna vouw ik ze een paar keer om. Bij mij glijdt die dan niet af.

O dat is ook een goeie ja! Bedankt. Waar heb jij dit laten doen dan, en was dat duur? :slightly_smiling_face:

ik doe ze in m’n elleboog. daar blijft het goed zitten, lager inderdaad niet.

omvouwen of gewoon steeds omhoog doen wanneer ze afzakken (:
of (als je er een truitje met wat langere mouwen onder hebt) die een beetje eroverheen doen zeg maar, zodat het niet afzakt. Het ziet er ook nog leuk uit (als je het goed doet)