Mousse foundation

Ik zoek een goede matte foundation, want de meeste vloeibare matte foundations die ik heb(zijn er aardig wat)die gaan toch altijd glimmen:S
En wou weten of mousse foundations dan beter zijn. Welke mousse foundation vinden jullie het beste?

ik heb er 2, die van catrice en die van maybelline, die van maybelline is echt veel beter, de kleur is bij catrice best oranje en hij gaat er snel af. dar heb ik dus niet bij maybelline en je gaat ook niet zo snel glimmen. als je snel gaat glimmen moet je er gewoon een beetje poeder overheen doen

Okee bdankt:) Ik heb ook nogal een lichte huid, en de kleuren van essence en catrice(de lichtste kleur)zijn ook nog bruinachtig:S

Ik vind die van Rimmel erg fijn :slightly_smiling_face:

Heb je die van Rimmel ook in een heeel lichte kleur?

Ik heb die van Miss Helen, nummer 01 -
hij glimt totaal niet en het potje gaat lang mee.

ik heb zelf die van maybeline new york.
maar die verstop je porien nu
en nu doe ik nie zo vaak meer op.
x :couplekiss_man_woman:

Oke, dus hij is niet te vettig? want dat had ik een keer gehoord over die van de Hema

Nee =) Hij is echt mat. En ik heb een melkflessenhuidje (WIT) en die 01 is perfect voor mij. Hij glimt niet, je ziet niet eens dat je foundation ophebt, bij sommige valt dat zo op dat ze een heleboel erop gesmeerd hebben. Volgens mij was dat potje zo’n 3,95¤

Okee dankje:) Ik ben ook superlicht dus moet ook echt een lichte hebben, ga hem vanmiddag halenn:D

ik heb em ook en je moet em wel goed uitsmeren en ik doe er dagcreme onder anders blijft is niet lang zitte ik had eerst van maybelinne en nou van essence maar je hebt ook van hema en catrice noemt t maar op

alleen ze hebben die mousse foundation van essence heb je maar in 3 kleuren

Dat je hem goed moet uitsmeren lijkt me logisch :slightly_smiling_face:
Je krijgt dr geen spijt van hihi, zeg maar ff wat je ervan vind als je hem hebt.

Ja dat weet ik
Oke, ga vanmiddag naar t dorp om hem te halen, ben benieuwd:)

Ik heb die van maybeline en die vind ik heel fijn

Die van Maybelline is idd erg fijn

mee eens.

Is die van de hema dan echt zo goed? Ik dacht dat het troep was??
Weet iemand of die goed dekt?? X

Heb die van de Hema getest en hij is wel heel licht maar hij is een beetje vettig en geeft af

Maybeline gehad, was fijn, goeie kleur, lang blijven zitten
En van essence ook gehad, mindere kleur, maar bleef ook lang zitten, en heb er ook nog 1 gehad van basic, die kleur was ook iesjes donker en bleef ook wel goed zitten.