Motorexperience. Leuk cado voor mannen

Ik verkoop een motorexperience, dat is 3,5 uur lang genieten op de motor zonder auto of motor rijbewijs. Dit vind plaats op een afgesloten terrein en de motor en motorkleding zijn inbegrepen. De motorexperience is in Papendrecht. Je krijgt ook een instructeur dus je zou ook kunnen zeggen dat het een les is. Dit is een ontzettend leuk kado voor bijvoorbeeld je vader of je vriend of je broer. Of misschien voor jezelf omdat je altijd wel is hebt willen weten hoe het is om op een motor te zitten. Deelnemen kan al vanaf 17 jaar. De motorexperience is nog een maand geldig, kan zowel doordeweeks of in het weekend gebruikt worden. Het is bij de Ronald verkeersopleidingen. Voor de link naar de website stuur me een PBtje. Nieuw kost deze motorexperience 150 euro. Nou heb ik het via groupon gekocht maar aangezien ik het toch niet meer kado wil geven zet ik het te koop. Ik heb er graag 20 euro voor! Er zijn geen verzendkosten aangezien het via e-mail gestuurd kan worden.

Voor meer vragen stuur me een berichtje.

EDIT: prijs verlaagd

Eigen foto is verplicht of een printscreen!

We willen dit voor 18:00 zien, anders sluiten we je topic.

Foto is bijgevoegd.

Up

Prijs van 30 euro naar 20 euro!

Up

Waarom voor mannen? Anyway, vind het superleuk maar papendrecht is net even te ver weg… Jammer!

Is maar een voorbeeld, had het zelf namelijk ook voor een man gekocht. Maar als vrouw kan het natuurlijk ook.

Jammer dat het net te ver is voor jou!

Up! Wil het dolgraag verkopen, doe een bod!

Up…

Niemand?