Motorcross

Halloooo allemaal,

dit is weer een keer iets anders, want ik zoek hier meisjes die misschien onder motorcross zitten / willen! Ikzelf wil dat heel graag gaan doen, maar ik heb zo het idee dat ik ongeveer één van de weinige meisjes ben die dat graag wil? Of zit ik nou helemaal fout x]

Dus: wie kan me wat vertellen over motorcross? Doe je wedstrijden? Wat voor crossmotor is het handigst om mee te beginnen?

Ik hoop dat er mensen willen meepraten haha!

Ik heb echt respect voor meiden die aan motorcross doen.
ik zou het zelf super graag willen maar ik kan me geen crossmotor veroorloven x)

nee, ik op dit moment ook niet!
maar ik ben echt superhard aan het sparen, en het gaat me ook lukken want ik MOET dit doen :grinning:

Aaah! Ik had het hier vanmiddag nog met me moeder over. Het lijkt me zooo vet om te doen!
Ik hou dit topic zeker in de gaten :slightly_smiling_face:

Haha yes!
maar had je dan geen gezeik met je moeder? want ik mag het namelijk niet van mijn moeder, maar van mijn vader wel, dus gelukkig haha!

en ik hoor ook echt van mensen op mijn school: ‘dat kan ze niet, want ze is een meisje’ en ‘daar is ze niet sterk genoeg voor’

daar word ik dus zo schijtziek van he, ik vind het serieus discriminatie

Die zat wel van ja, daar moet je verstand van motors enz voor hebben. En toen had ik zoiets van nou dat krijg ik dan toch ook!?
Maar denk niet dat ze het voor me wilt financieren ofzo. En als ik het tegen anderen zeg, lachen ze me uit.

http://motorcrossvoordames.hyves.nl/
opzich best handig. ;p

Jaa, ik heb ook niet suuuuuuperveel verstand van motors, maar dat krijg je vanzelf wel. en ik ben ook uitgelachen, omdat ze dat gewoon echt niet zien gebeuren, maar daardoor wil ik het des te meer =]

Inderdaad. Nja, het past op zich wel bij me. Ik ben nogal ruig, dus het zou een goede sport voor me zijn. Maar ik heb opzich ook wel het probleem dat er niet echt een motorcross baan bij mij in de buurt is :s

hmm, ja daar heb ik wel geluk mee, want ik woon in Valkenswaard.
maar misschien kun je ergens zelf een crossbaan aanleggen, hebben ze bij mij in de buurt ook gedaan :stuck_out_tongue: of is dat een stom idee haha

Haha, in me eentje? Of de gemeente erom vragen ofzo?
Heb het eventjes opgezocht, en de dichtbijste(hehe wat een woord) is 30 km ver weg. Dat valt nog wel mee, alleen denk niet dat me ouders zin hebben om me daar telkens naar toe te brengen. Vriend van een vriendin van me doet ook aan motorcross, maar zij wonen sowieso 15 km verder. Moet eventjes vragen waar hij crosst.

je kunt het altijd proberen bij de gemeente?
ik hoop dat het lukt, maar 30 km valt inderdaad wel mee

nog meisjes met verhalen? :grinning:

ik zit op motorcross :grinning:

motorcross lijkt me echt zó cool om te doen! O:

is het ook…
maar het is nog best wel zwaar en het duurt wel eventjes voordat je alles echt goed kan enzo

aah supervet!
hoelang doe je dat al?

bijna 2 jaar

Yay, een meisje dat het doet =D Krijg je eigenlijk dan groepsles of niet? En zijn er veel meisjes bij waar jij het doet?

ik heb net trouwens voor t eerst op een motor gezeten, nu weet ik zeker dat ik een motor wil

nou…
er zijn nou niet echt bepaald trainingen ofso zoals bij voetbal…
niet dat je elke week les krijgt en dat soort dingen…
maar er zijn wel damestrainingen zijn dan trainingen speciaal voor dames gegeven door Carlo Hulsen heette die vent dacht ik heb ik er al 2x aan meegedaan weet ik nog zijn naam niet x"D
maargoed… waar ik rij zijn bijna geen dames maar er rijden ook neit veel meiden bij ons rijden er even kijken nou me zusje rijdt dan ook nog… en dan nog 1 meisje dus meestal 3 meiden en dan heb je soms ook nog dan komen er ook nog 3 meiden rijden ofso dus niet zo heel veel… maar er is bij die baan waar ik rij apart voor beginners en voor gevorderden… dus bij de beginners rijden 3 meiden en bij de ouderen enzo rijden er ook een stuk of 3…

haha een motor zit fijn he? :stuck_out_tongue:
maar als je motor rijdt en dan ga je op een brommer is dat echt heel langzaam en raar vooral omdat ie anders zit… had ik toen een keer getest bij mijn opa x"D nou dat zit raar :astonished:

Je moet het jezelf dus aanleren ofzo? haha, ik ben echt een enorme noob in motorcross dingen enz.

Ja, zit echt geweldig! haha, zoveel leuker dan een brommer/scooter:P