Hoi meiden wie wil mijn motivatiebrief nakijken?
Betreft: Motivatie stage MBO Verpleegkunde
Geachte Mevrouw ****
Met deze brief hoop ik u ervan te overtuigen dat ik een geschikte student ben voor een stageplaats in het LUMC voor de functie van een verpleegkundige. Mijn naam is *****, studente aan het ****
De reden dat ik een klinische stageplaats wil volgen is, omdat ik denk dat ik veel kan leren op het gebied van communicatieve vaardigheden en ik het ziekenhuis wil ontdekken, omdat mijn plan voor de toekomst is om te werken in het ziekenhuis.
Ik heb geen 9 tot 17 mentaliteit en ben bereid elke dag van de week paraat te staan. Ik ben leergierig en ontvang graag feedback, zodat ik kan werken aan mijn leerproces. Ik heb een professionele beroepshouding. Dit is te zien aan dat ik assertief ben en mijn verantwoordelijkheden neem. Ik toon mijn betrokkenheid bij de zorgvragers, als zij mij nodig hebben zal ik klaar voor hun staan. Ik heb een pro actieve houding, dit kun je zien aan dat ik meedenk als er problemen ontstaan op bijvoorbeeld de werkvloer om verdere problemen te voorkomen.
Mijn doel voor een klinische stage is kennis te krijgen over ziektebeelden en mijn communicatieve vaardigheden verbeteren. De verwachtingen die ik van een klinische stage heb is dat ik veel met artsen te maken zal krijgen en veel verschillende zorgvragers met verschillende ziektebeelden te zien krijg.
Ik hoop in een persoonlijk gesprek mijn motivatie verder toe te lichten.
Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,