Motivatiebrief... AH

Heey,

Ik hoopte dat jullie me willen helpen. Ik wil graag vakkenvuller bij de appie worden maar dan moet je een motivatie brief schrijven, toen ging ik nadenken, wat is mijn motivatie om vakken te vullen, behalve het geld… ??

Help mee
-xx- dankjex

Sinds wanneer moet dat?
Hoefde ik toen niet?
Dat het je leuk werk lijkt? zei ik toen wel haha, hoe erg ook, want vakken vullen lijkt me niet geweldig. Maar originele dingen weet ik niet…

Werkervaring op doen. Zeg dat je leergierig bent en dat je goed met mensen kan omgaan (want mensen gaan je vast vragen waar iets staat)

• Wil uitdaging
  • Werkt graag in een team
  • Een baan met sociaal contact

etc etc

Ohja: en alleen om het geld moet je sowieso niet ergens gaan werken. Dan kun je beter iets anders zoeken…

Ik vul eigenlijk altijd hetzelfde in in mijn motivatie brief. Meestal is het zoiets:

‘Het lijkt mij erg leuk om bij … te werken, omdat ik het een leuke, gezellige winkel/supermarkt vind, en er dan ook geregeld te vinden ben/mijn boodschappen doe. Daar naast wil ik natuurlijk ook mijn eigen zakcentje kunnen verdienen. … lijkt mij hier de ideale winkel/supermarkt voor en ik zou om boven genoemde redenen dan ook graag wat werkervaring bij … willen op doen. Ik hoop U hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en kijk uit naar uw reactie’. Verder vul ik altijd nog wat goeie punten van mezelf toe.

En je vindt het misschien wel fijn om met mensen van je eigen leeftijd te werken =)

-Werkervaring, het staat goed op je CV.
-Sparen voor je studie (mooie reden!)

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-bijbaantjes-topic-2-237691.msg272170163.html