Motivatie voor stage weken terug verloren

Hoi,

Ik loop 5 maanden stage bij een bedrijf en moet nog ongeveer 1.5 maand maar merk dat ik mijn motivatie weken geleden ben verloren. Ik krijg taken die niet uitdagend genoeg zijn, weinig begeleiding en kan mijn creativiteit er niet goed in kwijt.

Ik werk voor stage ook nog thuis en merk dat ik dat veel fijner vind dan op kantoor omdat ik dan mn eigen dingen in kan plannen. Maar hierdoor heb ik een aantal keer gebruik gemaakt van de situatie om meer thuis te werken. Nu heb ik het gevoel dat mn stagebegeleider dit niet leuk vindt en dat snap ik maar het gaat soms gewoon automatisch en dan denk ik achteraf wat ook weer stom van mezelf.

Daarnaast heb ik al weken last van buikpijn en hoofdpijn wat de situatie niet verbeterd. 8 uur achter een beeldscherm is niet heel fijn met hoofdpijn.

Ik heb er enorm veel stress van en weet niet hoe ik dit moet oplossen. Het liefst rond ik mn stage natuurlijk goed af.

Ik zou dit bespreken met je stagebegeleider. Misschien kunnen jullie samen een oplossing vinden? En misschien ook op school aankaarten?