Motivatie topic - In je eentje sporten

Sorry als hier al een topic over is, maar kon met de zoekfunctie en google alleen een hele oude vinden

Ik zit niet bij een sportclub ofzo, en sinds ik niet meer naar school hoef te fietsen is mijn conditie niks meer. Dus ik wil weer conditie op gaan bouwen. Maar ik vind het moeilijk om steeds weer de motivatie te vinden om naar buiten te gaan om te sporten. Zo is het bijna alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst hard gelopen heb. Zonde, want zo bouw ik niks op!

Dus voor iedereen die hier ook last van heeft; moitveer elkaar en geef tips!

Ik wil gaan zwemmen gewoon 1 á 2 keer in de week baantjes trekken in het zwembad. Maar ik moet nog even ergens motivatie en geld vandaan zien te toveren.

Maar goed ik zou als ik jou was gewoon een vast schema aanhouden. Met een lijsjte wanneer en hoe laat je gaat sporten. En als je het niet doet moet je de week er op een extra rondje? :stuck_out_tongue: Nee ik weet niet.

Jaaaaa, handig topic! Ik sport vaak met m’n zus, maar als zij een x niet gaat dan vind ik het ook heel lastig om motivatie te zoeken.

[b]Maar we moeten het doen meiden!! Want…

• Na het sporten voel je jezelf heel voldaan; je bent goed bezig geweest!
  • Sporten is gezond!
  • We vallen af! :grinning:
  • We krijgen er een mooi en strak lichaam van!
  • Jongens in de sportschool zijn af en toe best knap (:
  • ehmm, ik weet er even geen meer. hihi.[/b]

Ik wil gaan hardlopen en skeeleren, die twee dingen een beetje afwisselen. Skeeleren is makkelijker, maar het lijkt me heerlijk als ik een heel eind kan hardlopen. Maar dat duurt nog wel even dus :stuck_out_tongue:

Mijn doel is om minstens 3 keer per week te gaan sporten =). Nu is het nog ongeveer 1 keer per week, maar dat is echt weinig als je voor de rest ook niet zo veel beweegt

Oh voor het hardlopen is er zoiets wat je kunt downloaden en op je mp3 kunt zetten. Het is gewoon een radioprogramma. Soort van Nederland beweegt maar dan zonder beeld en voor hardlopers ;p Er was ooit een topic daarvan op GS, ik zal even zoeken of die er nog is! Heel handig. Dan heb je een aantal lessen en uiteindelijk kan je dan een kwartier achter elkaar lopen ofzo, moet je wel regelmatig gaan natuurlijk (-; Ik zal even zoeken!

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/start-run-160888.msg5843268.html#msg5843268

Bedoel je die?

Ik wl ook graag meer gaan sporten!
En ik moet wel alleen, omdat echt niemand mee wil xd

@Kippenpop Die bedoel ik ja! :grin: danku (:

ik haat het om alleen te gaan hardlopen… =(

ik sport al vanaf begin januari en ben al (oke heeel weinig) 3kilo kwijt :stuck_out_tongue: Ik sport wel in mijn eentje, maar dat boeit me nikss. Ja niemand van mijn vrienden wil uberhaupt niet sporten(of ze hebben al een sport).
Mijn conditie is ook sterk verbeterd, als je eenmaal sport heb je minder zin in ongezond eten, want dan weet je dat je eigenlijk voor niks sport… :slightly_smiling_face:

^ Ik sport niet echt om af te vallen, al zou ik wel 1 of 2 kilootjes kwijt willen. Wat voor sport doe je? En hoe vaak per week?

ja ik zit op fitness, en sport 2 a 3 x per week

dat start to run is echt geweldig! je hebt een soort persoonlijke coach. de tijd gaat heel snel als je er mee bezig bent en het is niet uitputtend zwaar, je bouwt rustig op. en plan standaard dagen waarop je gaat sporten, dat helpt! :slightly_smiling_face:

Ik ben dat start to run net even aan het luisteren, denk dat ik maar een aantal lessen ga downloaden!

Ik ben ook conditieloos sinds ik niet meer naar school hoef te fietsen. Maar nu het wat beter weer is fiets ik weer gewoon veel: niet naar de dichtstbijzijnde supermarkt, niet naar het dichtstbijzijnde station en als ik genoeg tijd heb maak ik een omweg. : p

Up!

Ik ga deze zaterdagochtend beginnen ^^
hardlopen

Okee, plannen geweizigd;
een vriendin van me kan gedachten lezen; ze belt me op om mee te gaan hardlopen xd haha

Ik ga 1 à 2 keer per week hardlopen en ik wil eigenlijk me aanmelden bij de sportschool…

@hierboven; sportschool is echt 3 keer leuk, daarna niet meer xd ik zit er nu anderhalf jaar op; i hate it xd