Motivatie en (voeding)tips!

Lieve meiden,

Een tijdje terug heb ik al een berichtje geplaatst, dat ik op dat moment rond de 83,5kg woog en het maar niet minder werd. Nou nu, een paar maanden later kan ik trots vertellen dat ik 76kg weeg en nog lang niet klaar ben!

Bij mij lag het in het begin erg aan mijn motivatie, ik was zelf erg gemotiveerd, maar had vaak net dat laatste duwtje nodig van anderen.

Ook heb ik heel veel tips gekregen en daar zo mijn eigen draai aangegeven.

Mochten jullie nou motivatie zoeken, tips nodig hebben qua voeding/beweging, laat het mij weten! Inmiddels help ik al een aantal andere mensen in mijn omgeving en vind ik het heel erg leuk om mensen te helpen met afvallen en mensen te motiveren! Ik doe het graag voor jullie, en zo kan ik mijzelf ook blijven motiveren om nog even door te bijten!

Veel liefs,
Jenna.

Jenna wat fijn dat je toch al zoveel bent afgevallen! Tips over hoe je het hebt gedaan en wat je bijvoorbeeld wel (en juist niet) hebt gegeten zijn altijd welkom :slightly_smiling_face:

Hey Jenna! Echt super tof dat je al zoveel bent afgevallen! You go girl :upside_down_face: . Heb je voor mij misschien wat motivatie tips enzo? Ik hoef niet af te vallen maar ik wil wel sporten en vaak is het , nehh geen zin het lukt toch niet…

xx

Super goed dat je zoveel bent afgevallen :bowing_man: ik kan ook wel wat tips gebruiken voor het afvallen.
:sunglasses:

Als jullie mij een note willen sturen, met wat info, dan wil ik jullie heel graag helpen! En dat is misschien net wat persoonlijker en makkelijk voor mij, en zo echt persoonlijk advies+tips te krijgen!

Liefs!

Het maakt mij niet uit hoor Jenna misschien voor jou minder werk als je het in een keer kunt doen, omdat veel meiden waarschijnlijk wat aan dezelfde tips hebben? Ik stuur je een note!

Heee,

wat goed!
heb je ook wat tips voor mij want afvallen lukt mij ook niet echt!

Oh wauuuw wat goed van je! Je hebt echt bereikt wat ik al een lange tijd probeer te bereiken maar het lukt op een of andere manier niet (of ik ga weer terug naar het begin en bam, ik kan weer opnieuw beginnen), ik heb echt respect voor je:)