motivatie: die hele saaie workouts enzo...

Ik vind bijvoorbeeld hardlopen verschrikkelijk, of sit en push-ups; Nee ik kan ze gewoon niet. Ik wil geen spieren trainen dus ik kan het net zo goed gemakkelijk doen. Jumping jacks (zoek op youtube voor de échte) doe ik dan sets van 100 en gemiddelt 3 tot 5 keer per dag nu. Hoolahoopen helpt geweldig. Als je wii fit hebt zou dat leuker kunnen zijn en als je net zoals ik helemaal gek word hiervan omdat je het al tig keer gespeeld hebt doe dat dan als je tv serie op is. Je merkt het waarschijnlijk niet eens. Met hond wandelen of gewoon boswandeling maken kan ook wonderen doe en dansen, ook gewoon alleen op je kamer ja haha, zal ook veel verbranden! Gewoon doen, alles wat je niet leuk vind hoef je niet te doen. Ik wil even duidelijk maken dat je de workouts moet doen waar je plezier in hebt, dat is het halve werk :grinning:

eerlijk gezegd zie ik het nut er niet van in dat hier een topic voor wordt gestart?
Kan aan mij liggen maaargoed,

hhh
http://i.imgur.com/hVMDf.png

^WTF ROT GEWOON OP!

ik vind hardlopen juist leuk, zo zie je maar. dat verschilt bij iedereen! haha

ik wil steeds hardlopen maar stel het altijd beetje uit…

^str is heel makkelijk om conditie op te bouwen, zonder dat ik het doorhad kon ik zo 7 minuten rennen :slightly_smiling_face:

Verwijderd

^Dat was volgens mij niet tegen jou, maar tegen een troll die in elk topic nogal aparte foto’s plaatst. Haar berichten zijn nu verwijderd. Ik kan me niet voorstellen dat ze ‘zomaar’ zo op jou zouden reageren.

OT: Ik vind mijn workouts ook dodelijk saai. Vooral hardlopen, omdat er nooit iemand met me meewil. Niet leuk, want als ik me verveel stop ik eerder. De filmpjes van Pop Pilates (Blogilates) op youtube houd ik wel vol, vooral omdat de ‘trainster’ daar heel motiverend is. Misschien zijn die iets voor je?

Haha, had ik ook :slightly_smiling_face: Gelukkig heb ik via girlscene blogilates gevonden (http://www.youtube.com/user/blogilates) en daar heb je zo van die challenges, dat duurt zo’n 3-5 minuten, maar het helpt echt! Ze heeft ook langere workouts, (zo’n 10 minuten à een kwartier) en daarin doet ze vaak van die leuke, onbekende oefeningen.

tiffanyrotheworkouts op youtube! vind ik zelf nog veel leuker als blogilates! en werkt echt supergoed. Aanraders zijn de sexy back workout, booty shaking waist workout, en sexy lower belly ofzo haha beetje aparte namen maar echt het proberen waard!

Als je nergens zin in hebt, moet je op een teamsport gaan of gaan zwemmen.
Want als je echt graag wilt bewegen is er altijd wel iets leuks te vinden.
En misschien toch maar hardlopen of wandelen. Heerlijk na afloop en trainbaar.

Haha even voor de duidelijkheid! Ik heb er geen problemen mee hoor, ik doe alleen wat ik echt leuk vind! en Leoniii, misschien niet… Ik wilde alleen helpen!

was er mee mij? ik volg jou ff nie…