most irritating points

En dit ook :pensive:.

hmm hij is een soort van m’n crush.
we wonen een half uur uit elkaar.
alleen hij is echt een zuipschuit soms, dus dan bid ik echt dat ie niet met iemand anders gaat :pensive:

erg he! nja mijne is niet zo erg dat hij me gaat vergelijken, althans… hij heeft een aantal ‘idolen’ oa. Alizee en hij wilt dan graag dat ik mn haar net zo als haar knip omdat het mij mooi zou staan. meer op zo’n manier :slightly_smiling_face:
Of Audrina van the Hills, daar irriteer ik me mateloos aan (gelukkig al veeeeeeel minder)
Momenteel is het Aukje van Ginneken, maar daar slaat hij niet zo erg in door thank god!
Maar wij zitten bijvoorbeeld tv te kijken en dan is dr zo’n wijf en dan gaat hij fronsen ofzo, ik denk dat hij dat expres doet om mij te plagen… maar toch… frustrerend :stuck_out_tongue:

omg. dat lijkt me echt verschrikkelijk :stuck_out_tongue:

bij mij zijn het alle 3 de punten tegelijk wat heeeel vaag is :face_with_raised_eyebrow:

Hij vergeet belangrijke dingen (vb. de communie van m’n broer) & hij komt altijd te laat. Maar voor de rest is ie heel lief!

oke ik heb dan nog niet echt verkering met 'm, maar ja dit is bij mij ook zo. en ik kan me dr zo aan ergeren want je gaat er enorm van twijfelen

Hij is geen smser… dus altijd maar maximaal 3 smsjes per dag? en nou zit hij in het buitenland voor die *** landmacht… dus maar 1 sms per dag.

Hij denkt te luchtig over sommige dingen waar ik me zelf over op lig te fokken…

Hij gaat echt super irritant klef doen als we uit zijn met de jongens…

Als hij tv kijkt dan is hij er zo op gefoxed je kunt zelfs naakt voor hem gaan staan dan reageert die nog onderand niet…

Maar verder ben ik super super super blij met hem!!!

Hmm…
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij veel bier drinkt, maargoed, daar heb ik opzich geen last van, ik maak me dan alleen zorgen.
En ikzelf mag niks zeggen dus tja.

Oja en dat hij zichzelf dom noemt is heel erg irritant xD.

hij komt soms zó ongeintresseerd over.
dan is het na de pauze; ‘ik ga naar m’n les. doei.’
krijg ik een kusje, en dan is hij, voordat je met je ogen kunt knipperen, verdwenen.
soms kan hij je inderdaad heel onzeker maken…

JE ERGERT je aan IEMAND.
en je IRRITEERT je aan IETS.

dat wilde ik even rechtzetten.

volgens mij bestaat er al zo’n topic ergens, trouwens …

Bij mijn vriend duurt alles heel lang… Als ik ergens heen moet, of iets wil doen, dan moet dat gewoon vlot gebeuren :slightly_smiling_face: Hij moet dan eerst eten, als ik net klaar ben met mn make-up (waarom niet ondertussen?), of zodra ik beneden ben pas de fietsen pakken, etc… Kan ik me dood aan ergeren! Bij ons thuis gaat altijd alles snel.

Maar zodra ik mn rijbewijs had, kon het hem niet snel genoeg gaan :expressionless: Ongelooflijk hoe hij bleef zeuren wanneer ik em aan ging vragen, of ik dat al gedaan had, dat ik em met spoed aan moest vragen etc etc etc…

Uhm nee…

Je ergert je aan iets of iemand
óf
Iets of iemand irriteert jou

‘Iets’ hoort niet per sé bij ‘irriteren’ en ‘iemand’ niet per sé bij ‘ergeren’. Als je iets wil rechtzetten; doe het dan goed :wink:

Waarom nog een topic?

omg dat dat moet??:open_mouth: nou nu ben ik dus wel benieuwd hoe hy er uit ziet (dik/dun enz)(A)

Hij is vervelend als die dronken is haha !

Hij is soms onduidelijk, maar ik ook. En als hij keikeikeistoned is is ie echt saai. Behalve als ik em ga irriteren (lachen, gaat hij lachen, vraag ik waarom lach je wat is er zo grappig. En dat steeds opnieuw).

Ik zou het ook knap irritant vinden als hij steeds keikeikei stoned is, maar wie ben ik :wink:

Hij dwingt me om te lunchen… (voor m’n gezondheid en blaaablabla)
maar verder is ie helemaal perfect :slightly_smiling_face: <3 (oh hij zou wel meer spontane smsjes mogen sturen maar ach, dan zijn ze niet meer spontaan meer he i guess :slightly_smiling_face: )
perfect boyfriend

Hij is zo slim, dat ik me altijd dom voel bij m:S (terwijl ik ook gewoon 5 vwo doe;))