most irritating points

haii, hebben jullie een vriendje, of zijn jullie met iemand bezig?
zo ja, hebben jullie vast wel een aantal dingen die je aan hem enorm irriteren omdat jij dr onzeker van word. Ik bedoel bijvoorbeeld:
*hij is op msn heel erg droog en zegt niet heel veel (waardoor jij denkt vind ie me eigenlijk wel leuk, want dat laat ie nou niet echt merken uit onze gesprekken)

*hij is veeeeel té overdreven en zegt 30 keer per dag tegen je dat ie van je houd, je nooit meer kwijt wil, voor eeuwig bij jou wil zijn. (hier mee bedoel ik dat het echt té is he. dat je dus bij jezelf denkt van ‘dat weet ik nou wel’

*hij is een beetje te bezitterig en bemoeit zich met alles wat je doet (met wie je msnt, wie je vrienden zijn, waar je heen gaat ( en waneer en hoe laat je terug komt )

en nouja jullie weten misschien zelf nog wel iets.

(vat de punten aub niet verkeerd op want dat hij dingen vaak zegt of heel veel vraagt kan natuurlijk ook betekenen dat ie echt heel veel om je geeft en bezorgt is)

xx

Hij kan af en toe ontzettend druk zijn als hij bij vrienden is en dan een tijd met die vriend van alles doen en dan zit ik tv te kijken, probeerd ie grappig te zijn om iets te zeggen wat ik niet zo leuk vind.
En dan komt ie op je schoot liggen en wilt ie een kusje en gaat ie vertellen hoeveel-ie-wel-niet-van-je-houd.

Verder is het een schatje hoor.

Als ie bij z’n vrienden is, dúúrt het eeuwen voordat ie terug smst. Daar kan ik heel chagerijnig van worden. Of als we ruzie hebben, wilt ie altijd gelijk hebben :3.

Verder… niks op optemerken

-hij is best agressief(niet tegen mij), hij is echt voor niemand bang, iedereen nu juist voor hem. maar de laatste tijd houdt hij zich wel in, omdat dat moet van mij :angel:
-hij gaat soms express marokkaans tegen me praten om mij te kutten, omdat ik dat niet spreek:p
-hij is altijd druk 's ochtends, en ik dus echt niet.

hij is best wel jaloers, en hij is soms best wel bazig XD
maar naja ik hou van hem hahaha <3

hij voetbalt!
godsamme jezus wat een kutsport,
zullen we winkelen? nee meneer moet voetballen
zullen we naar movieworl? nee meneer heeft een toernooi
ga je mee naar familiedag? JA LEUK :grinning: hij was vet enthousiast
week later, meneer heeft een toernooi
IK HAAT DAT KUTVOETBAL

-hij spreekt meerdere dingen tegelijk af
daarom hebben we nu ook weer ruzie

• het lijkt wel of ik niet zo belangrijk meer voor hem ben
  • hij moet altijd trainen of weer een klote toernooi
  • hij doet niks aan zn school
  • hij doet nooit wat ik wil
  • hij is nooit boos op me, en ja dat is irritant.
  • als we samen uit zijn staat hij altijd boven me uit te kijken of er nog ergens ruzie is
  • met zn vrienden erbij is hij soms zo stil tegen mij

oké wat een lijst komt vast omdat we nu ruzie hebben
en ik wil hem weer bellen, maar alles moet altijd van mijn kant komen
dus hij stikt maar in dat stomme pokeren van hem.
als ie zo door gaat kan blijven pokeren en voetballen en naar z’n vrienden gaan
want dat ben ik niet meer bij hem.

Dat hij het altijd tegen mij/of waar ik bij ben zegt als hij weer een ‘ooo zo lekker wijf ziet’ daar kan ik me zo kwaad om maken!! Maar ik denk dat hij dat doet om mij te plagen maar toch… ik word daar niet vrolijk van
Maar verder is het een schat

idd @ Kimmiieeee;
dt doet die van mij ook HEEL erg.
als we samen gezellig tv zitten te kijken, hoeft er geen meisje/vrouw op te komen of hij zegt: hmm knap, lekker, heet,… :S
of wat mij nog meer iriteert is als hij mij vergelijkt met die dunne grootborstige superbruine modellen/actrices op tv en zegt dat ik ook zo moet zijn.
daar word ik echt woest van:)

dattie MIJ altijd zover krijgt om sorry tezeggen terwijl het zijn fout is.
en dattie soms heel kortaf kan zijn.

hij is veel te lief <3<3 haha sorry kan ff niks negatievs bedenken :stuck_out_tongue:

de enige leuke jongens die ik ken zijn nerds, de rest is lelijk en als ze knap zijn zijn ze arrogant. uiteindelijk laten toch bijna alle jongens je weer in de steek en gaan ze vreemd en denken alleen maar aan zichzelf.

dat hij de laatste tijd niet echt meer laat merken dat hij me leuk vind, via msn/sms niet echt meer tenminste. maar een vriendin van mij had hem laatst nog opgebeld voor iets en toen zei hij dat hij van me houd en vandaag gezoend enzo dus 't zal wel dan. en alles moet van mijn kant afkomen lijkt 't wel, ik moet altijd zeggen zullen we dan en dan afspreken enzo.
pff hij deed eerst gewoon veel leuker.

nu heb ik wel wat negatievs: hij belt me te weinig!!! dat haat ik

ik niet, maar mijn zus. Ze heeft gewoon een stalker, haar ex. wanneer ze met een mannelijke collega in de stad loopt, belt hij haar meteen in de avond ; wie was dat, waarom hang je de höer uit, dit,dat. Of als hij een auto voor de deur ziet staan. Zo zielig.

mannen… :crazy_face:

Pff die van mij is altijd maar dan ook altijd te laat…
Hij wil altijd zijn gelijk hebben(en ik ook :stuck_out_tongue:)
Op msn erg kortaf!
Dat wast wel geloof ik :stuck_out_tongue:

[i]- voetbal

• voetbal
    -voetbal
  • agressie tegenover anderen
  • heel ranzig eten (smakken, boeren enzo)
  • ik moet een half uur fietsen naar hem toe
  • hij gaat pas over een maand zn rijbewijs halen
    [/i]

Herkenbaar. Heeeeeeel herkenbaar, heb ik nu ook.

Ook herkenbaar. Heeeeeeel herkenbaar, heb ik nu ook.