moslim

Heyy!!

Ik ben een moslim en ik vroeg me af hoe moeten wij het doen? Mogen we het doen zoals het bekend staat? “Dirty” of moeten we alleen op elkaar gaan liggen en gewoon een beetje heen en weer gaan? En mag ik mijn man opwinden? :hugs: :cold_sweat:

Alvast thanxx xxooxo :kissing:

Eh… Wtf.

Het is jouw leven, je mag dus zelf weten hoe je het doet.

Je mag gewoon alle standjes proberen. Wat niet mag is oraal en anaal.
Dus je mag gewoon lekker ‘dirty’ doen.

Vraag het aan je moeder/tante/buurvrouw/oma idk :slightly_smiling_face: Van mij mag je doen waar je zin in hebt :slightly_smiling_face: Maar ja, ik ben ook niet een moslima

wat the fuck serieus

Ik denk dat dit meisje best wel serieus is eigenlijk. :’)
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?

Ehhh volgens mij maakt het niks uit maar ja :dry:

Dames, wel even normaal reageren alsjeblieft. (:

Eerlijk gezegd lijkt mij dat, vooral wanneer je getrouwd bent, je seks mag hebben hoe en wat jij wilt. Maar ik been geen moslima en heb geen idee of er iets over staat in de Koran of zo. + bedoel je seks voor het huwelijk of ben je al getrouwd?

Na het huwelijk, geen anaal en niet tijdens de menstruatie. Dat is wat ik als eerste lees als ik ‘moslim en seks’ intyp bij Google. http://www.geentaboes.marokko.nl/index.php?nav=qa&cid=12&qid=1

No offence, maar jij bent de moslima. Dan ‘hoor’ je dat soort dingen toch eigenlijk te weten?

Orale seks is toegestaan hoor.

Geen idee maar het enige wat ik hierover wil zeggen qua Islam en Seks.

Moslim(a) ben je wat je in je hart hebt, niet wat er tussen je benen gebeurd…
maar da’s mijn mening over elke religie als t daarover gaat :wink:

Ik weet het niet, ik ben geen moslima. Misschien kun je het vragen aan je moeder/tante oid? Succes in iedergeval.

Als jij het wil, doe het dan gewoon

Prachtig gezegd

Ik vind van niet, je kan altijd leren van je geloof… het geloof is zoo breed…

KLOPT!

Hoezo hoort ze dat te weten? Ze zelf een jong meisje in haar leerfase en geen geleerde.