Morning afterpil topic

hee!
weten jullie waar je de morning afterpil kunt halen? gewoon bij drogist of moet je ervoor naar de dokter/apotheek ofzo?
kusje .

je moet naar de dokter. pil krijg je vergoed.

Je kan hem gewoon bij de drogist of de apotheek krijgen.

Nee je moet echt eerst even naar de huisarts gaan!

De morning afterpil is een andere pil dan de ‘gewone’ pil he. Daarvoor moet je inderdaad eerst langs de huisarts maar de morning afterpil kan je bij de drogist/apotheek halen.

Een vriendin van me heeft al een paar keer de morning after pil gehaald, gewoon bij de drogist

Ja dat weet ik… hehe xD alleen die mornign after meos tik ook bij dokter halen…

Oh, dat is raar want dat hoeft helemaal niet.

hihi nja, ik denk dat het dan allebei kan. Maar bij de dokter krijg je hem wel vergoed iig.

oke :slightly_smiling_face:
en hoe duur is die?
haha sorry dat ik zoveel vraag …

Zonder recept kan je em gewoon bij de apotheek halen. Kost rond de 14 euro.

Waarom moeilijk doen en gewoon meteen aan de pil gaan.

je moet niet naar de huisarts hoor! eerst gewoon bellen naar je huisarst dan krijg je de assistente en dan kan je hem een uurtje later ofzo ophalen

en ohja wordt vergoed als je onder de 18 bent

als je m gewoon bij de drogist haalt he , ligt die dan ergens tussen alle andere zooi of moet je ernaar vragen?

Je moet er naar vragen denk ik. Bij de apotheek sowieso. Maar ze zullen je niet ubervaag aankijken ofzo…

waarom ga je niet naar de dokter voor de gewone pil?

ik heb de gewone pil al, maar op de een of andere manier vertrouw ik die niet helemaal.
gewoon voor de zekerheid.

Kan gewoon bij de drogist Etos/DA, hiervoor hoef je niet naar de dokter om een recept af te halen.

morning afterpil zou ik eerst ff langs de dokter gaan!