Morning Afterpil & 14 jaar?

Lieve meisjes,
Mijn naam is Lynn en ik ben 14 jaar oud. Gisteren heb ik geslapen bij een jongen waar ik bijna een relatie mee heb. Mijn ouders wisten hier niet vanaf omdat hij Turks is en mijn ouders doen daar ontzettend moeilijk over. En nee, ik kan er niet met ze over praten. Ik heb hem gepijpt enzo (geen seks) en op een gegevenmoment kwam hij, doordat ik op hem zat, klaar. Hij kwam klaar tegen mijn string aan, maar toen ik naar de badkamer liep voelde ik ook maar een druppeltje sperma bij m’n vagina. Ik stresste me dooood… Ik heb geld gevraagd aan m’n vader voor make-up (15,-) en wil nu bij de Kruidvat een Morning-After pil halen. Is dat in dit geval geldverspilling of is het verstandig? Ik kan by the way ook niet naar de huisarts gaan, omdat ik chronisch ziek ben MOET alles verteld en overlegd worden met mijn ouders… Ze moeten altijd mee…
Help me alsjeblieft snel, want ik heb hier echt 0% verstand van.
Liefs

Als je geen seks hebt gehad, is er geen kans op zwangerschap, dus onnodig

Dit,

Sperma weet niet waar ze naartoe zwemmen dus het is niet dat ze in de buurt van je vagina komen, ze automatisch weten waar ze naartoe moeten zwemmen.
enkel bij penetratie is er kans.

Asjeblieft, lees je wat meer in in hoe je zwanger kan raken, anders ga je fouten maken en stressen om niets (zoals nu)

En lees je alsjeblieft in. Toen ik 14 was wist ik echt wel dat je enkel door penetratie zwanger kon raken. Sperma moet warm blijven, in de buitenlucht gaat het binnen enkele seconden dood. En met een bepaalde snelheid naar binnen gebracht worden.

Sperma gaat helemaal niet binnen enkele seconden in de buitenlucht dood??
Verder heb je wel gelijk dat ze niet zwanger raakt hierdoor.