Morning after pil

Hallo ik heb een vraagje,

Ik ben vorige week zaterdag weer met mijn nieuwe strook begonnen. Zaterdag avond ben ik vergeten hem te slikken, ik heb gelijk zondag morgen weer geslikt nu ben ik meer dan week verder ben ik hem niet meer vergeten. Maar vorige week donderdag heb ik seks gehad. Ik heb menteen dag eraan (vrijdag morgen) de morning after pil ingenomen binnen 12 uur. Maar ik heb helemaal niet veel symptomen gehad. Maar laatste paar daagjes heb ik wel allemaal buikpijn? Ik weet niet hoelang de symptomen kunnen duren van de pil? De apotheker zei dat de kans klein is dat ik zwanger ben. Maar ik ben zo bang misschien krijg ik daardoor wel buikpijn? Kan iemand mijn even helpen?

Xxx

Waarom heb je een MAP genomen? Je was gewoon veilig. Hou er wel rekening mee dat de anticonceptiepil nu niet meer werkt. Volgende keer mag dit trouwens hierzo: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.5675.html

Omdat ik op internet zag als hè de pil in de eerste week vergeten bent en seks heb gehad moest je een map innemen ?

1 pil vergeten maakt niks uit. Die neem je dan alsnog in.

Ja klopt dat heb ik ook gedaan maar als je in de eerste week de pil vergeet dan kan dat toch gevaarlijk zijn dat ik zag ook internet maar k was de aller eerste pil vergeten van de nieuwe strook die heb ik als nog ingenomen

Als je een vergeten pil hebt ingenomen is er niks aan de hand. Maar je kunt beter je eigen bijsluiter lezen omdat elke pil anders is. Maar dat is voor de volgende week. Volgens mij ben je nu 7 dagen niet veilig maar dat weet ik niet precies zeker. En de kans is groot dat de MAP gewoon gewerkt heeft en dat je niet zwanger bent (wat je volgens mij sowieso niet was maar ok).

Buikpijn kan prima van de map komen. Het kan ook dat je nu eerder of juist later ongesteld word.
Zwangerschapssymptonen krijg je in ieder geval niet zo snel.

Ja klopt, dat stond ook in de bijsluiter . Maar toch iedereen bedankt voor reactie

Xx

Ik heb vorige week de map gehad, ik zelf was erg misselijk en last van buikkramp. herken het

Okee, ik ben er niet echt misselijk van geworden meer buikpijn