Morning after pil bijwerkingen

hallo
Ik heb op 03/02 onveilig seks gehad rond 23.00u.
De dag erna smorgens vroeg om 09.00 ben ik de morning after pil gaan halen en direct ingenomen. Bijna 4/5dagen erna had ik menstruatieachtig bruinverlies die 3dagen duurde. Na die bruinverlies voelde ik mij heel slecht ik had steeds hoofdpijn en was heel moe. 24/02 heb ik een zwangerschapstest gedaan die was negatief. 4dagen later nog eens getest en was het nog eens negatief. Normaal gezien moest ik rond de 23-26ste ongesteld worden, nu dacht ik dat ik mijn menstruatie eerder kreeg, dus daarmee bedoel ik dat bruinverlies die 3dagen duurde want mijn menstruadie duurt zelf ook 3dagen. Dus dacht ik dat de map mij een nieuwe cyclus gaf, ik besloot te wachten tot de begin van deze maand en had gehoopt dat ik mijn regels kreeg maar nee, niks. Nu heb ik al 1maand een opgezwollen buik voor de rest heb ik geen zwangerschapssymptomen. Nu is mijn vraag: kan ik een opgezwollen buik hebben door de morning after pil? Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt? Niet te geloven hoe ik al 1maand aan het stressen ben ik ben namelijk nog maar pas 18 geworden. Willen jullie mij aub wat vertellen als jullie ook dergelijke dingens hebben meegemaakt? Alvast bedankt

Bijwerkingen lijken het mij niet meer… Die duren meestal niet zo lang. Heb je al in de bijsluiter gekeken van de MAP?

En ik zou je aanraden om contact op te nemen met de huisarts.

Niet zwanger, anders zou de test dat wel zeggen. Ik denk dat je buik eerder door stress komt.

Bijwerkingen door de map duurden bij mij hoogstens een week en mijn menstruatie later was iets heftiger.
Je kan voor de zekerheid nog even een zwangerschapstest doen. Bij de action verkopen ze die voor 1,60(heb je er twee).

kan het zijn zoals jij het zegt? Dus kan ik echt een buikje krijgen door stress? Heb vandaag nog een test gedaan maar weer negatief…

heb vandaag nog eens getest maar weer negatief… weet echt niet wat het is mijn huisarts zei dat als ik begin maart nog een test deed en als die ook negatief werd dat ik 99% niet zwanger zou zijn want de map moet normaal gezien zijn werk doen. Ik zit te denken dat ik nog te weinig zwangerschapshormonen heb maar dan springt er in mijn hoofd dat ik niet eens zwangerschapsklachten heb. Ik weet het echt niet meer

Je hebt meerdere zwangerschapstesten gedaan, dus je bent niet zwanger.
De MAP gooit je hele cyclus door de war, dat kan het bloedverlies en het uitstellen van de menstruatie verklaren.
Stress kan ook je menstruatie uitstellen.
Probeer te ontspannen, je hebt het goed gedaan door een MAP te halen. Let je ook op soa’s?

ja we hadden een condoom maar die was gescheurd dus ik ben wel beschermd tegen soa’s. Dankjewel voor uw reactie :kiss:

Een opgezwollen buik kun je door veel dingen krijgen. Ik had het deze zomer voor het eerst, door een ijsje. Dit kan dus door stress, intoleranties, etc zijn.
En als je zwanger zou zijn dan zou je na 1,5 maand nog geen dikke(re) buik hebben. Als je het niet vertrouwd kun je het best naar de dokter gaan en het met hem of haar overleggen.

Dit is dus niet waar hè. Als dat ding gescheurd is, is die piemel hoogstwaarschijnlijk ook in contact geweest met de binnenkant van je vagina…