morgenn Help!

[i]hallo girls! <3

er is een jongen die ik vorig jaar op een kamp heb ontmoet,
en hij woont hier maar n kwartier vanaf.
maar ik heb hem al n jaar niet meer gezien en gesproken
nu heb ik sinds 1 maand ongeveer de webcam aan en praat ik met hem op msn.
nu blijkt het dat we elkaar wel leuk vinden.
en we gaan dus morgen afspreken.
maar hij heeft al toegegeven dat hij erg verlegen is en ik dus ook omdat we elkaar al zo lang niet meer gezien hebben.
nu ben ik bang dat er een eeuwige stilte valtt.
help wat moet ik zeggen?

alvast bedanktt! ( L ) [/i]

Het komt vanzelf goed als jullie het toch goed konden vinden op dat kamp!
Maak je geen zorgen, het wordt vast gezellig :slightly_smiling_face:
En vertel hoe het is geweest!
Ohja en als het echt een pijnlijke stilte wordt kun je altijd over dat kamp beginnen!

Hey!

Ten eerste: Stiltes zijn niet erg! (Geloof me, ik heb ze ook zo vaak met jongens). De meeste jongens houden van rustige meisjes, die niet de oren van hun kop lullen. Let wel op dat je hem niet als een schaap aan gaat kijken wanneer er een stilte valt. Gewoon lief lachen :grinning:
Enne… Bedenk van tevoren wat gesprekstof, zoals wat je dit weekend hebt gedaan (vertel dit nog niet op msn).

Veel succes morgen! :slightly_smiling_face:

xx

heel erg bedankt!
hier kan ik wel wat mee

xxkuss

heel erg bedankt allemaal.
maar zijn der nog meerr!

ik ga er maar vanuit dat het goed komt :=)

En hoe is het afgelopen??

Ja…dat wil ik ook wel weten!

Ahh, ik heb ook tips nodig voor pijnlijke stiltes!
Sommige stiltes zijn niet pijnlijk, maar met mijn crush wel:
je ziet namelijk dat hij wat wil zeggen maar niks kan bedenken en daarom maar wacht tot jij wat zegt, daarom wil ik wat bedenken om te zeggen maar dat lukt dat niet =P
Dus… Iemand tips?

(Kijk op MSN is het makkelijk dan kan je er lang over nadenken, maar op school…)

Ik ben zoo blij dat ik en mijn vriend dat niet hebben =O
Of we hebben ze tijdens het knuffelen, maar dan wil ik sowieso niet praten: dan wil ik van hem genieten -enhijvanmij.

ik heb dat gelukkig ook nooit met me vriend,
behalve toen hij me kwam ophalen en we daar met zijn 2en achter in de auto zaten (zijn vader reed x]) toen zeiden we ook niet veel maarja das ook wel logisch

Alledaagse dingen, like; School, werk, eten, vrienden, sport. Alles kan, praat gewoon al is het onzin!