Morgenavond, leuke jongen (met vriendin)

dit topic mag gesloten worden

Hmm, ik zou er niet mee flirten omdat hij een vriendin heeft. Krijg je alleen maar ruzie van denk ik.

Niet, want je moet niet gaan stoken in een relatie…wacht gewoon tot hij weer single is.

Wake up and smell the coffee: hij heeft een vriendin!

Jongens met een relatie is no go.

Je moet wel onthouden dat hij een vriendin heeft, daar hoor je niet tussenin te komen, dus flirten zal weinig nut hebben.
Kijk om je heen daar, genoeg jongens xD

Ik houd niet van meisjes zoals jij…

Woooow, foutfoutfout. Hij heeft een vriendin, klaar. Je komt niet aan andermans vriendjes, zeker niet van een vriendin! Als het mijn vriend was had ik je echt afgemaakt :stuck_out_tongue:

Hij heeft een vriendin… ik zou dus echt niet met hem gaan flirten. Zou jij het leuk vinden als een ander meisje met jouw vriendje gaat flirten?

Ik ben ook weleens verliefd geweest op een jongen die al een vriendin had. Het is niet leuk, maar er is niks aan te doen.
Gewoon wachten tot het overgaat dus. En je voorstellen hoe het voor jou zou zijn als jij een vriendje had en hij flirtte stiekem met andere meisjes. Zo’n vriend zou ik niet willen.

afwachten. niet stoken tussen een relate. er zit niets anders op dan wachten tot hij weer single is.

Gewoon niet doen. Meer dan genoeg jongens! Meiden moeten elkaar trouw zijn toch, :slightly_smiling_face: xx

Dat mislukt dan aardig voor de meeste.

Blijkbaar ja… Maar vind nu dus sowieso dat je 't ook niet met opzet maar moet gaan doen.

Niet stoken in relaties, en dan zijn er mensen die zeggen: onschuldig flirten, maar zodra hij al een relatie heeft geloof ik niet veel meer van het “onschuldige”

Ben ik blij dat ik de ‘alles kan kapot’ opmerking nog niet ben tegengekomen :relieved:

Waarom denk je trouwens dat hij je leuk vindt? Je hebt hem 1 keer gesproken?