Morgen

morgen is mijn eerste stage dag in de zorg, en ik vind het echt helemaal niet leuk maar het moet. ik zie er echt tegenop omdat het mijn eerste dag is en ik moet nog 2 dagen en dan heb ik vakantie… iemand tips want ik voel me echt verschrikkelijk, heb er zo geen zin in

Je hoeft maar 3 dagen en je hebt vakantie?
Zo erg is dat toch niet?
Wat moet je doen dan, schoonmaken ofzo?
Als jij er al met een slechte instelling heen gaat, gaat het nooit leuk worden. Dingen zijn zo stom of leuk als je ze zelf maakt, dus stop met zeuren en ga er met een positieve instelling heen, dan zul je zien dat het allemaal wel meevalt.

2 dagen
nee mensen verzorgen enzo heb ik nooit leuk gevonden
maar de eerste 2 weken is het alleen kijken enzo

het is gewoon het vroege opstaan, moet er 7 uur zijn

Waarom ga je dan een stage in de zorg doen?
Maargoed, dan al helemaal, het is 2 dagen en je hoeft alleen te kijken?
Stel je niet zo aan.

ow laatmaar hihi

stel je aan, zeg.

Doet ze toch ook.

kom op zeg…

zet gewoon door. je zal heus niet doodgaan aan 2 dagen in de zorg.

Hahah. Doe niet zo zeg. Ach, je moet om 7 uur opstaan… Ruilen?

Dude, ik heb 2 weken tegen mijn zin in in de zorg gezeten, lekker de hele dag broodjes smeren en tegen gezeur aan luisteren. En ja, het is verschrikkelijk, en toch ben ik elke dag gegaan met een positieve instelling, en geloof mij, dat heeft al veel geholpen

Het komt wel goed! Misschien is het niet zo leuk om er heen te gaan maar wanneer je thuis bent zal het vast meegevallen zijn.

Het komt goed maak je geen zorgen!
Ik keek ook tegen mijn 1e stagedag op.
En in de 1e week van januari is die alweer afgelopen de tijd vliegt voorbij.

Ik loop een halfjaar 2x in de week in de zorg. En het is hartstikke leuk je moet je niet zo druk maken. Ik was ook eerst zenuwachtig maar zodra je de mensen en het personeel kent is het leuk.

Misschien vind je uiteindelijk je plekje daar wel :slightly_smiling_face:

Werk het iig niet uit op anderen.

Waarom doe je deze stage als je het vreselijk vind?

Positief blijven! Ik heb ook nooit zin om te werken maar achteraf valt het altijd mee!

Twee dagen om 7 uur daar zijn is toch niet zo erg? En verder hoef je alleen maar te kijken? Je gaat er echt niet dood van hoor.