Morgen

[b]Ieder meisje hier heeft wel dingen die zij wil veranderen. Van een ander kapsel tot meer sporten tot een deel van haar karakter of iets anders. En telkens stellen we het uit. Wat wil jij graag veranderen? Aan jezelf of aan de wereld? Of wat wil jij écht nog doen?

Ik denk dat dit een mooi idee is om te zeggen dat je daar nu ook echt mee bezig gaat. Waar ga jij morgen mee bezig?[/b]

Morgen ga ik beginnen met vechten om alles weer op de rails te krijgen.

morgen ga ik dingen waar ik geen zin in heb, maar die toch moeten, gewoon doen

Ik snap het principe, maar is het niet beter om vandaag te zeggen?
Vandaag heb ik het naar mij zin en dingen die ik moet doen doe ik.

In de regel van Secret is het zo dat in het toekomst praten geen zin heeft. Ga ik morgen is toekomst en dat gebeurd dan ook niet. Als je iets wilt moet je in het nu spreken, waardoor je zelf gaat geloven dat je het echt kan.

Sorry voor mn bemoeizucht, maar dat moest ik even kwijt.

En ja het kan ook vandaag zijn: 0:09 is tenslotte een nieuwe dag.

Morgen ga ik weer alles uitstellen.

eerlijk zijn naar jezelf toe

Vandaag bespreek ik met het FIOM hoe ik mijn vader wil ontmoeten.

Morgen ga ik toch echt die brief maar eens op de post doen. Vergeet het steeds, niet goed!

Ik haat the secret:$ hihi. Maar jij mag best vandaag doen hoor!

Vandaag ga ik hard werken @ cursus, nadenken over wat ik wil (vriendjesituatie) en sporten. Ooh en DH kijken! :slightly_smiling_face:

Vandaag heb ik mijn intake gesprek voor mijn eetstoornis. En ik heb mezelf voorgenomen om eindelijk eerlijk tegen iemand te zijn daarover…

Morgen Dat ik wil gaan sporten dat ik het vaak het uitstel

Vandaag ga ik echt is de rust nemen om een beetje bij te komen

Mezelf ook een keer in de spotlights zetten en realiseren dat ik er even veel toe doe als andere mensen.
Dus:
Vandaag / Morgen (whatever) ga ik mijn best doen on-onzichtbaar te worden.

Niet per se morgen of vandaag, maar mijn karakter veranderen. Liever doen tegen mijn ouders, dingen voor ze doen zonder dat ze er om hoeven te vragen en dankbaar zijn voor alles wat zij me geven, zowel qua liefde als materie. En ik ga echt een paar dingen afronden van school, ik moet boeken gaan halen bij de bibliotheek voor mijn leesverslagen, begrippen van geschiedenis uitschrijven etc. Ik ga meer sporten en mijn huid beter verzorgen (lees: minder er aan krabbelen etc.) Ik eis niet van mezelf dat dat allemaal vandaag of morgen gaat gebeuren en direct goed gaat, maar aan jezelf blijven werken is altijd goed.

Ik ga me morgen proberen om me zelf eens op de achtergrond te plaatsen, want ik flap er alles altijd uit. En sommige dingen zijn gewoon niet aardig wat ik zeg!

(y)

Morgen ga ik goed aan mijn huiswerk werken

morgen ga ik afvallen.

Morgen ga ik kaas eten

^ hahaha :'D

morgen ga ik meer rust in mijn hoofd & vrede met mezelf proberen te vinden.