morgen

Morgen komt mijn crush langs.
We hebben er allebei heel erg zin in maar ik word dan ook altijd heel erg nerveus. Zo van ja wat nou als ik niks meer weet te zeggen en dat soort dingen. Heeft iemand miss tips of ervaring met dit gevoel?

Wat gaan jullie doen? :slightly_smiling_face:
enne relax en blijf jezelf!, dat is zowat de enigste tip wat ik je kan geven…

oja hoe ben je meestal bij hem?..

Net afgesproken dat ik woensdag een date heb, normaal gesproken ben ik altijd zelfverzekerd, maar op dit moment ook even niet… Dus ik heb hetzelfde gevoel op dit moment haha.

@livethegoodlife blij dat ik niet de enige ben:$
@LOVEforSPN relaxed en zelfverzekerd en een flirt maar dan waren er altijd een hoop mensen bij:$

meer meiden?

Hij zou nooit met je afspreken als hij je niet zou mogen. Probeer te relaxen en wees je zelf!

chill blijven :grinning:
gewoonn prateenn over leukee dingen ,: vakantiee , vrienden, volgend schooljaar (vraag wat hij ga doenn enzo) , en als je denktt dat het opeenss stil ga vallee vraag hem of hij een film wil kijken met je :slightly_smiling_face:

ik heb precies hetzelfde ook woensdag haha! succes!

Ik heb hetzelfde! Ik denk dat je gewoon moet proberen aan iets anders te denken tot het moment dat hij er is ;4 want ik bedoel, het heeft geen zin om je druk te maken je wordt er alleen doodnerveus van dusss , succes hihi ;3

Probeer te doen alsof het je vriendin is

Oke dan moet je niet door blijven ratelen hoe leuk dat ene jurkje wel niet was of waarom de make up uitverkocht was en een theekransje houden :stuck_out_tongue:

@Bunnyhop whahaha ik zie het al helemaal gebeuren jaXD

@Bunnyhop Oeeeh hopelijk ga ik dan met mijn “vriendin” :angel: zoenen

haha ik heb ook morgen afgesproken met mijn crush ! :slightly_smiling_face: en ik heb een beetje hetzelfde probleem. ik ben bang dat ik net zoals de vorige keer zo nerveus word dat ik verlegen word. of alleen maar stomme dingen ga zeggen ! en ik weet ook niet zo zeer wat je op een zondag kan doen :frowning_face: maar ik wil het niet afzeggen ! maakt mij niks uit als we ons doodvervelen ik kijk altijd nog naar hem :grinning:

Gewoon lief aankijken, filmpje kijken :stuck_out_tongue:

En als een vraag gesteld word, niet alleen antwoorden, maar doorpraten en terugvragen. Zo lijk je ook geïnteresseerd en blijft het gesprek aan de gang. Veel plezier (:

Gewoon jezelf zijn! Laat ons weten hoe het gegaan is (:

Succes!

had ik ook laatst. maar gewoon beetje ouwehoeren. vragen of ie tegen kietelen kan, zo niet dan ga je hem kietelen en anders zeg je; ik niet. en dan gaat hij jou kietelen. klinkt zwaar kinderachtig maar het was zo grappig!

Het was echt super leuk:)
We hebben een film gekeken gekletst en gezoend! Ik was wel super nerveus en was er nog overna aan het denken om af te zeggen. Maar ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan! bedankt meiden!
xx