Morgen-zwemmen-tantes-ongesteld

Hoe weet je dat ze dat niet gebruiken?

heb je geen buren, vriendinnen?!

Oja :see_no_evil: Grapje helemaal vergeten :woman_facepalming:

Hoe weet je dat ze dat niet gebruiken? Vraag anders aan de buren xD of aan een vriendin die dichtbij woont?

Sorry, maar dat is echt ranzig xD !

Vraag het gewoon aan je tantes, je moeder, een vriendin, er zal vast wel iemand zijn die een tampon voor je heeft!

Heb je hier dan nooit last van in de zomervakantie?
Of gebruik je in principe wel tampons?
Of gebruik je dan zo’n pilletje?

Dat weet ik gewoon, ze gebruiken geen tampons

avondwinkel?
vriendinnen?
buurvrouw?

Nu zit ik toch met vage ideeën over hoe jij dat dan wel kan weten zonder het gevraagd te hebben. x’) Maar doet er niet toe. Morgen gewoon naar de winkel.

Oke je moeder dan,
je buurvrouw,
ga naar de supermarkt (hier zijn overigens wel wat winkels open)
vriendinnen ( ik neem aan dat je die hebt ),
of ga morgen even naar de winkel.

Ja, kan je morgenochtend voor het zwemmen niet naar de winkel?

Ik vind dit echt een *facepalm* topic. Je kan zelf toch wel nadenken dat je alleen tampons kan gebruiken hiervoor. En er zijn nog avondwinkels en morgen zijn er ook nog winkels open. En anders heb je nog gewoon vriendinnen.

En zo niet. Heb je pech.
Life’s a bitch when you slap it in the face.

Het lijkt me duidelijk dat ze geen tampons wil gebruiken, dus hamer er dan niet over door, ik bedoel ik denk dat ze onderhand ook wel snapt dat dat de enige oplossing is.

OT:
Één van de eerste keren dat ik ging zwemmen toen ik ongesteld was, was ik vergeten een tampon in te doen X’), dus toen is er gelukkig niets gebeurt want ik ben snel onder de douche gestapt voor ik in het zwembad ging en toen stopte het bloeden.

Ik weet niet waar jij aan denkt, maar het is niet wat je denkt :zipper_mouth_face:
Ik vertel mijn tantes alles en zijn vertellen alles aan mij, zo weet ik ook dat ze geen tampons gebruiken. Ik haal morgen bij de winkel wel even tampons. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Bedankt allemaal :grinning:

Ik heb alle begrip ervoor. Maar ik irriteer me er dan aan dat ze zelf er niet over nadenkt.

Dit is de 1e keer dat ik ga zwemmen en toevallig ongesteld ben, en ik heb geen ervaring enzo met tampons, nooit tampons gehaald weet niet hoe ze in moeten enz. dus daarom vroeg ik om jullie hulp.

gewoon een kurk erin doen ;]

Hahaha omg… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ah, is dat niet de voornaamste reden waarom je liever geen tampons gebruikte? Ipv de excuusjes dat er geen zijn? :wink:

Als je morgen in de winkel staat: om te beginnen, neem je best de kleintjes. Doe het op je gemak en lees de instructies. Ik raad je ook die van tampax aan, met inbrenghuls. Je zal zien dat het echt poepsimpel is. (:

Ja en wees vooral rustig en ga je niet druk maken of inspannen of iets dergelijks, dan gaat het er helemaal niet in. Succes =]