Morgen-zwemmen-tantes-ongesteld

Ik ga morgen zwemmen met mijn tantes en mijn neefjes en nichtjes. En mijn tantes gaan noooooit zwemmen, dus ik wil mee. Maar ze gaan morgen omdat ze morgen niet hoeven te werken. Maar het enige probleem is: Ik ben ongesteld, het is vandaag de 3e dag dat ik ongesteld ben zeg maar.
Dus mijn vraag aan jullie: Wat moet ik doen zodat ik mee kan zwemmen?

Tampon?

Ooit gehoord van een tampon?

hahaha een tampon?!

Geen tampons

TAMPON -.-’’

oke, niet zwemmen dan.

Dan koop je die?
En iedere vrouw wordt ongesteld, dat is niks beschamend aan, dus je zou je tantes ook nog kunnen vragen of ze er misschien 2 of 3 voor je mee willen nemen als je er echt niet meer aan kan komen

En als je dat niet bedoelde in de zin van, ik heb geen tampons meer, maar meer van dat wil ik niet, zit zwemmen er niet in.

ja sorry meid maar dat is toch echt de enige oplossing die er is (voor zover ik weet…)

Tampon! :thinking:
Edit: als je het inbrengen vies vindt, je hebt er met inbrenghuls. Ode aan degene die die heeft uitgevonden.

tampon… anders valt er niets aan te doen denkik :stuck_out_tongue:

Er is niets ergs aan een tampon, als je 't inbrengen vies vindt kun je er ook een nemen met 'n inbrenghuls.

Tampon… en in het water stop je met bloeden. Maar dan zou je als je uit het water komt meteen maandverband in moeten doen, als je geen tampons wil.

Maandverband valt zeker uit je zwembroekje tijdens het zwemmen?:stuck_out_tongue:

:zipper_mouth_face:

Zeg nou maar eerst even wat je probleem met een tampon precies is.

Ik heb geen tampons thuis en alle winkels zijn hier gesloten, ik kan wel aan mijn tantes vragen maar die gebruiken geen tampons:hamer:

nou als dat ding volloopt met water vang het geen bloed meer op he… little logica.

Tampon of anders niet.

It’s your’e choice

Morgen zijn de winkels toch wel open -.-