Morgen zie ik hem weer!

hallo allemaal (:
Ik heb niet echt een probleem maar heb wel even hulp nodig. Ik zal het verhaal vanaf het begin vertellen.

Ik op een feest van een vriend van mij en wij hebben een vriendengroep van ongeveer 18 man dus het was gezellig druk, die vriend werd zestien (hij is de jongste van de groep) en had dus ook groots alcohol ingeslagen en volgens mij had hij aan het einde van het feest niks meer over dus we hebben lekker gedronken.
Nou zat ik daar dus en de meiden met wie ik gekomen was waren allemaal al weg en ik zat daar tussen een stuk of 5 jongens. Ik vond het laat genoeg en ik stap op om naar huis te gaan tot ik me besef dat ik alleen moet fietsen wat ik normaal gesproken niet zo een groot probleem vind maar deze jongen woont in het bos en daar fiets ik liever niet in m’n eentje doorheen om half 3 's nachts. Ik vroeg dus aan mijn ex en een vriend of hun mij thuis wilden brengen en dat deden ze dus ook.
Op de fiets zei die vriend, nou verdien ik zo wel een kusje, en ik zei ja is goed met de gedachte ik geef hem wel een kusje op z’n wang. Toen we bij mijn huis waren hebben we gezellig met z’n drieën nog een uur zitten kletsen en toen moest mijn ex naar de wc. Terwijl hij op de wc zat kwam die vriend naar me toe en zei ik wil hem graag nu dus ik geen hem een kusje op z’n wang en wil me omdraaien maar hij hield mij vast en we begonnen te zoenen. Tot we de wc hoorde doortrekken hebben we staan zoenen en een beetje kletsen en daarna gingen ze weg.
Nu is het dus dat ik het heb gedaan omdat ik het zelf wilde maar ik begin hem nu ook leuk te vinden, morgen zie ik hem weer en ik weet echt niet hoe ik nu met hem om moet gaan.
Hij is een beetje apart type, hij heeft vroeger op speciaal onderwijs gezeten enz, en mijn ex had dat ook en daar heb ik dus niet zo een goede ervaringen mee.
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen want ik vind hem wel leuk maar heb nogal wat problemen met het feit dat hij een hele goede vriend van mij is en dat we één grote vriendengroep zijn. Ik weet dus ook niet wat ik nu met het feit dat hij een moeilijk opvoedbaar kind was aanmoet.
Kan iemand mij helpen met wat ik moet doen?

Alvast super bedankt!
Liefs.x

Ik zou ervoor gaan.

Ik zou er ook voor willen gaan maar ben bang dat ik met hem dezelfde problemen krijg als ik met mijn ex had en daar heb ik echt geen zin in. Wil liever niet weer een jongen met een rugzak…

up/

Je komt er nooit achter als je het niet probeert!

Volgens mij wil je het liever niet dan wel.
Je moet idd ook kijken wat er allemaal bij komt.
Als je niet weer hetzelfde wil ervaren. Zou ik ermee stoppen.

Hoelang speelt dit al?En heeft die zelf ervan wat gezegd?

uhm. het gebeurde vorige week zaterdag, verder alleen via twitter contact gehad over samen een keer gitaar spelen voor de rest hebben we het er niet over gehad…

Dus hij heeft er helemaal niet over gehad? Wel raar. Maar tegelijkertijd ook weer wat makkelijker voor jou.
Als je hem morgen weer ziet is het niet zo ‘raar.’

nee hij heeft er helemaal niks over gezegd, en ik ben dus juist bang dat er morgen een hele ongemakkelijke stilte komt en we moeten dan dus zwarte piet spelen dus we kunnen ook niet even ergens met z’n tweeën gaan praten want we spelen in een theater met een groep dus je kan je nergens afzonderen. Ik ben dus heel bang dat we morgen helemaal niks tegen elkaar zeggen…

up/

Ik denk dat een jongen die vroeger problemen heeft gehad niet heel erg is, als hij er nu geen last meer van heeft. En als je hem echt leuk vind moet je er voor gaan!:slight_smile: You go girl;)