Morgen werken

Ik moet morgen dus werken maar het is dan ook meteen mn laatste omdat ik het daar gewoon niet leuk vind (hema).
Maar ik heb helemaal geen zin om te gaan omdat ik het daar gewoon haat.
Wat zouden jullie doen wel gaan of gewoon niet gaan omdat het toch maar de laatste dag is?

Wel gaan. Anders sluit je het daar niet goed af, als je volgende werkgever dan een keer belt om te vragen hoe je gewerkt heb is het niet erg goed als je de laatste dag ‘ziek’ was. Ik ben ook met tegenzin naar m’n laatste dag gegaan, maar het is wel netter.

It’s you life, en ik zie dat je het daar gewoon heel erg haat.
Waarom dan gaan?
Als je 1 goede reden (buiten; het is maar de laatste dag) kunt bedenken om toch te gaan zou ik gewoon niet gaan :slightly_smiling_face:
Oh, zou je op myn topic willen reageren?
Want er zijn niet zoveel mensen online op Girlscene (wegens het uur;P)
Thanks; http://forum.girlscene.nl…_message/5854155#m5854155

Gewoon gaan. Ook al is het een tijdelijk baantje… helemaal omdat het je laatste keer is… Je moet zulke dingen gewoon goed afsluiten. Dan kan je werk tenminste niks over je zeggen.

Ik zou gewoon gaan :stuck_out_tongue: Krijg je ook nog geld, haha.
En als je volgende baantje dan de Hema gaat informeren, krijgen ze tenminste ook iets goeds te horen.

Dubbel

Ik werkte er maar 1maand, niet zo heel lang.
Maar kweet echt niet of ik wel of niet moet gaan.

zeggen dat je hartstikke ziek ben : p

haha, wat ga je doen?

Ik heb geen idee en ik moet ook nog 8uur opstaan.
Ik wil meer reacties zien :stuck_out_tongue:

Haha, volgens mij is het té laat voor meer reactie’s :stuck_out_tongue_winking_eye:
& je moet om 8 uur uit je bed maar je bent nog voor
de pc ? ;O

Hahah ja denk ik ook.
Ja i know heel erg dom ja want morgen ga ik zo moe zijn.

Als je zegt dat je ziek bent gaan ze het toch niet geloven. Je kan ze dat niet wijsmaken op de laatste dag.

Ja ik wil me ook niet ziekmelden.
Of ik ga gewoon maar ik ga eerder weg zonder ze iets te zeggen ben ik toch wel geweest op mn laatste dag :stuck_out_tongue:

Vraag aan je moeder wat je moet doen.
Doe ik ook altijd als ik niets beter weet xD

hahaha.
Akward xd

Ja dat kan ik toch ook doen gewoon gaan en fftjes nog blijven en dan gewoon weggaan ?

Houd het gewoon vol. Laatste dag = freedom. Maargoed, ik ga slapen. Truste (:

@PickPocket
Slaapwel.
@JLatiina
Geen idee, Ik zou gewoon niét gaan. Ben erg lui. En het is toch een hatelijk werkje. Maar je doet maar. Good luck.

Gaan

Toch maar gaan ?