morgen schoolfoto's alleen ik zit met een problem!

ik heb morgen schoolfoto’s enzo, alleen ik heb dus een probleempje.
ik heb een wondje van een puist op mijn kin alleen dat wondje word telkens weer opnieuw een puistje. en je kunt hem heel erg goed zien zitten op foto’s! zelfs als ik er coverstick opdoe ofzo. foundation wil ik niet opdoen want dat vind ik niet mooi staan bij mij. weet iemand hoe ik snel van dat puistje af kan komen?
xoxox

Voor morgen gaat niet lukken ben ik bang.

binnen 1 dag lukt dat niet!
gewoon foundation of concealer - ookal vind je foundation niet mooi- en gewoon op die foto gaan. eventueel tandpasta ofzo opdoen voor t slapen.

Idd. Probeer anders de aandacht naar je ogen ofzo te trekken met oogschaduw enz.

had ik ook-_-"
maar ik had er een klein beetje make up opgedaan
en na de foto er weer afgehaald want dan gaat die sneller weg.

misschien dat die clearasile night helpt? ben alleen bang van niet.

Zie je dat zelfs op de groepsfoto? Dan sta je zo ver weg…
Op je pasfoto maakt het niet zo veel uit, dan koop je die gewoon niet.

ik heb morgen ook schoolfoto!
ontopic: gwoon met rust laten, en wat foundation/concealer op doen die dag

Nou wij hebben wel altijd onze pasfoto, aangezien we een schoolpas hebben waar die opstaat.

NU de godganse dag je puk aanstippen met een maskertje, dus als hij hard is, weer een beetje nieuwe etc etc.

En dn s’avonds een beetje tandpasta op dat plekje. Waarschuwing: alléén op dat plekje, anders is je huid straks keirood.

zo belangrijk zijn schoolfoto’s toch niet?
wij hebben ze alleen op zo’n pasje voor de mediatheek
that’s it

hmmm ik denk niet dat je die binnen 1 dag weg kan krijgen …

Probeer eens te stomen (je hele gezicht) ofzo? Mijn puistjes zijn dan sneller weg/minder zichtbaar…?

oke dankjulliewel! het probleem is dus haha ik hoef de pasfoto’s niet persee te kopen maar ik heb een schoolpasje waar de foto op staat en die moet je best vaak laten zien.

wij hebben ook zo’n pasje maar wij krijgen geen nieuwe dus je hebt gewoon de foto van de 1e t/m de 5e / 6e ;p
maar goed, OT: als je 's ochtends er dan een klein wondje van maakt, dan is het toch niet zo erg op de schoolfoto? :slightly_smiling_face: Maar niet helemaal openkrabben enzo, dat ziet er niet uit! Ik zou foundation trouwens opdoen, misschien alleen vooor de schoolfoto, dat je het er daarna weer afhaalt ofzo!

GEEN TANDPASTA!!! Als je een wondje hebt en je smeert er tandpasta op dan gaat het ziek hard ontsteken, trust me D:

Voor de rest: zit er zo min mogelijk aan, doe morgen wat foundation rond het puistje zodat het niet zo rood is & heb schijt: iedereen heeft wel eens een puistje en deze foto heb je maar een jaar, waarschijnlijk merkt niemand het op!

ik had in de 3e een dikke puist op mijn voorhoofd .____.
Het viel egt keierg op x] Gelukkig werden de foto’s verkleind en zag je alleen maar sown stip op de schoolpas :'D
Mja miss voor die dag concealer ofso opdoen… anders pech en gewoon een jaar ermee leven…

.

stom is dat zeg

Maar hey! misschien kun je de fotograaf vragen of hij het een en ander wil veranderen? de fotografen die ik tot nu toe gehad heb voor schoolfoto waren best aardig. een nee heb je en een ja kun je krijgen.

En anders zoiezo beetje coveren met camouflagestick en foundation een klein beetje.

@Zoor; eerlijk gezegt zou ik me echt heel stom voelen om te vragen; sorry maar wil je even m’n puistje wegwerken? bedankt.

sorry ik weet geen oplossing, up voor jou!