Morgen school --"

Wie moet er morgen nog merr naar school ? En heeft daar een enorme hekel aan?
Ik heb volgende week namelijk zo’n acht proefwerken staan. Maar oké, ik mag niet zeuren. Aangezien andere mensen misschien wel tentamens of een proefwerkweek hebben. En jullie ?

FUCK SCHOOL.
Morgen weer…

Ik vind school niet leuk,
maar ik ben blij dat ik er naar toe kan.
Mensen in Afrika kunnen niet eens naar school.

Mijn vakantie was een week geleden al voorbij, ik had eerder vakantie dus.
Heb echt geen zin in school, morgen heb ik een proefwerk Nederlands en SO Franse woordjes, maar ik ben wel weer blij dat ik m’n vriendinnen weer kan zien

-

ik ben ook al een week naar school aan het gaan :frowning_face:
ik heb maandag en dinsdag wel om 1uur uit maar heb huisarrest kan dan nog niet afspreken :frowning_face:

Ik moet dinsdag pas weer beginnen (komt doordat ik 4 dagen per week school heb). Maar ik heb wel 2 weken met tentamens nu.

Ik vind school leuk :slightly_smiling_face:

Wij gaan film kijken bij Nederlands. :stuck_out_tongue:

morgne school :frowning_face:… eerst 1 normale week (met toch noch 2 grote toetsen) daarna toetsweek -.-

Succes iedereeen x

moet je hier een topic voor aanmaken?

Jippie, twee tentamenweken ._.

jaaa morgenweer school echt geen zin pff

Hoe kan je nou geen zin in school hebben? Ik vind school echt heel leuk! Wacht maar tot dat de middelbare voorbij is,… dan wil je echt weer heel graag terug.

Tentamenweek it is!
Morgen beginnen met Engels mondeling gelukkig, dus even inkomen :slightly_smiling_face:

Morgen begint net mijn week verlof, aléja, studeren maar oke :grinning:

Noujaa, normaal vind ik school ook leuk hoor ! Maar nu al die proefwerken op me staan te wachten…

Leeeuk! :heart:
Behalve dat vroeg opstaan :stuck_out_tongue:

Mijn schoolvakantieweek begint pas :grinning:
maaaaar : ik moet werken