morgen orthodontist..

Zo ik moet echt eventjes mijn hartje luchten; Morgen om 10 uur is het zover dan krijg ik hét nieuws of die er uit mag of toch nog even moet wachten… Dus ik ben vet gespannen en ik ga slapen met mijn tenen en vingers gekruisd en heb al mijn vriendinnen opgetrommeld om heel hard te duimen voor me! Hopelijk doen de meiden hier dat ook… En voor degene die hem er net in hebben of die er ook bijna uit mag jullie tijd komt nog :grin:

zie het zo meid;
al mag hij er morgen niet uit,
dan zijn je tanden alleen maar mooier als ie er wel uit mag!

succes!! xD

hahaha
ik hoop voor je dat hij er morgen uit mag :stuck_out_tongue:

xx

ik vind jou echt een bron van positiviteit op dit forum haha, echt leuk.

^
aaah wat lief!
thankyou :grinning:

volgens mij krijgt ze te horen óf ie er uit mag en halen ze hem er niet morgen uit. xD

maar ik hoop het voor je hoor. mijne is er alweer een jaar uit gelukkig :’)

+1 & ik hoop dat ie eruit mag :slightly_smiling_face:

Ik zal voor je duimen!

Haha Denise, zie je wel dat ik niet de enige ben die jouw berichten zo leuk en enthousiast geformuleerd vind :'D

en woeh, ik was ook zo blij toen hij eruit mocht =3

ik zal voor je duimenn!

Ik hoop voor je dat hij eruit mag! Het voelt wel vet raar als het eruit is xD

Ik hooop het voor je!!

Ik krijg volgende week donderdag :frowning_face:

ach zo erg is een beugel nou ook weer niet hoor…
hoop voor je dattie er uit mag maar alst niet zo is, tja je gaat er niet dood aan :wink: dat scheelt weer zoveel.
+ uiteindelijk als hij er nu uit mag of over een tijdje, je gebit is dan wel op z’n mooist

(voelt best grappig als hij weg is (A)

Ik hoop het ook echt voor je, de mijne heb ik ook al 4 jaar, en ik zou er dolgraag van af willen! :slightly_smiling_face: Maar het is natuurlijk wel beter hem nog even te laten zitten, als dat nodig is hihi.

Langer kan geen kwaad meis!

Ik hoop het voor je. Ik krijg woensdag men eerste tattoo ik poep ook…

oeps.

Haha dat vind ik ook!(:

Ik krijg hem binnenkort pas :frowning_face: