Morgen naar Green Day <333!

Wie van jullie gaan er nog meer:D?

Meisje dat ik ken gaat.
beschouw dit maar als een upje.

Ik niet :slightly_smiling_face:
Maar het is toch best wel vet.
Veel plezier allemaal!

mijn broer gaat met zn vrienden enzo.
is vandaag zestien geworden !
maar boeit niet , zie dit dan ook maar als een upje!

Ik niet, maar veel plezier. :]

ik ga ook :’)

en ik ook niet,
maar superveel plezier! =D

Het was GE-WEL-DIG!
Ik heb echt heimwee naar gisteren! Voel me nu best rot :frowning_face:

Het einde vond wel raar, ze namen niet eens echt ‘afscheid’ van ons.
Maar goed, het was echt supersupersupersuper! (en zo kan ik nog heel lang doorgaan…) :bowing_man:

Het was echt het beste concert dat ik heb meegemaakt. Wat een show.

Het einde was inderdaad raar. Ook dat Billie Joe WMUWSE en Good Riddance door elkaar speelde en best wel afraffelde, dat vond ik echt minder… Maar dan nog was het vet en ik had nog wel zitplaatsen op de tweede ring.

…Zitplaatsen?

Ja, in Ahoy heb je op de eerste en tweede rang zitplaatsen. Maar Billie riep al meteen STAND UP! :slightly_smiling_face:

Dat vond ik best cool van Billie Joe (:
Maar het is ook onmogelijk om het hele concert stil te zitten.
Ik had gelukkig wel staanplaatsen! (:

Daardoor had ik wel tijdens King for a Day niet eens door dat hij polonaise aan het lopen was haha. Daar kwam ik thuis pas achter toen ik filmpjes op YouTube aan het bekijken was ;d

Ik vind het een beetje lame als er zitplaatsen zijn. Het is logisch als het akoestisch is, maar in dit geval; nee.

I knoww… Ik had ook zitplaatsen. -ik had de kaartjes niet besteld ook niet zelf betaald, de vriend van mn pa wou zitplaatsen en die betaalde de kaartjes- EN DAT WAS ZO ONTZETTEND KUT. >,<’ Te weinig ruimte, ik was steeds bang dat er mensen gingen vallen of dat ik zelf zou vallen X’D

Maar het concert was awesome <3 n.n

Veel plezier iedereen die gaat!

OCH, IK WOU ZO GRAAG GAAN DDD:

Maar ja, het tegendeel van in een land wonen waar niemand van weet ): (Behalve door de wijn en de CHILE;;; )

Maar ja, leuk dat jullie plezier hadden :grinning:

Ik ben vrijdag en zaterdag geweest en het was gruwelijk!
En het was waarschijnlijk niet eens de bedoeling dat ze WMUWSE zouden spelen. Of iig Billie niet.
Want ik was een beetje door de setlist’s aan het bladeren en dat nummer stond er nergens op.
En iemand had een bord met WMUWSE er op en op een filmpje zie je dat hij daar op kijkt.
Maar goed, niks is zeker. Ik vond het einde echt geweldig en ik heb niks gemerkt van het “rommelige”.

Wow vet zeg dat je twee dagen geweest bent!

En dat van dat bord wist ik ook niet. Maar die gene die dat had bedahct is dan wel mijn held haha. WMUWSE is namelijk mijn lievelingsnummer (:

Unddd ik ben Prima Donna verslaafd geworden…