Morgen kapper?

In de zomervakantie was ik voor 3 weken op reis geweest en daardoor bleekte mijn geverfde lichtbruine haar heel hard af tot een soort van geel mediumblond.
Toen heb ik het direct geverfd met een donkerdere haarverf (permanent!), maar na 3 weken vervaagde het al heel snel en toen school weer begon was het weer zo veel te licht.
Ik dacht, ik ga mijn haar niet weer zo hard beschadigen met verf, dus nu gebruik ik altijd grote hoeveelheden donkere kleurmousse na het wassen op mijn haar. Het schijnt dat dit niet schadelijk is, dus dat is goed meegenomen.
Nu ga ik morgen naar de kapper om mijn haar terug te kleuren, maar om het te verven moet alle mousse eraf en ik heb echt geen zin om met mijn gele mediumblonde haar op school te verschijnen, want het is echt lelijk bij mij!!!
Een knot is ook geen optie? Wat zou ik doen?

Na schooltijd het mousse eruit halen?
Of toch zo naar school gaan? Er is immers geen andere keuze.

upje, voor jou. ik zou het ook niet weten. maar het is vast niet zo erg als je denkt! (:

ga kaal

ik snap trouwens niet helemaal wat je bedoelt met mousse?

Ehm… Ik kan dat toch niet zomaar eruit halen? Dan moet ik het wassen?

Gewoon een mousse die je na het wassen aanbrengt en die wat kleur aan je haar brengt en die er direct uitwast bij het wassen…

up!

Haarband, beanie, pet, muts?

Anders kan ik ook vragen of ze m’n haar willen wassen daar?

Je kunt toch na school naar huis, haar wassen, naar de kapper

Maar ze moeten toch zoiezo mijn haar wassen bij de kapper, ik ga het toch geen 2 x op een dag wassen?

Ik begrijp je probleem niet, bij de kapper kunnen ze toch gewoon je haar wassen?

Ja maar ze zeggen toch dat het best is dat je haar niet juist gewassen is zodat de verf beter pakt ofzo?

Ja dat klopt ook. Dus zet morgen een mutsje op ofzo. Of zet je er voor een dagje overheen om vervolgens weer mooi haar te hebben. Ik zou het anders ook niet weten.

Ik was het altijd 2x op een dag als ik naar de kapper ga. Vind het een beetje raar om die mensen aan mijn vette haar te laten zitten…

Je haar kan wel geverfd worden met die uitwasbare kleurmouse. Had ik zelf ook, ik had nog een donkere kleurmousse er in, ik was ook medium blond, bij de kapper kunnen ze het ook nog wassen.

+ bij haar verven hoeft het haar niet eens gewassen te zijn ( het moet natuurlijk niet vol zitten met haarlak of spul dat t echt erg is, maar een kleurmousse maakte bij mij ook niet uit ) Ik heb het nu donkerbruin zo’n 2 weken, en de kleur is nog perfect ( gebruik ook de shampoo van Guhl ofzoiets voor kleurbehoud met UV-filter tegen zonlicht en zonnebank enz )

En als je weer ooit de zon in gaat met geverfd haar of zonnebank, dan kun je een spray gebruiken , spray je in je haar, zit een uv filter ook in en zorgt dat de kleur mooi blijft.