morgen is het offerfeest, so i made henna! :D

dit is mijn crea bea creatie :stuck_out_tongue:

zeg eerlijk wat je ervan vindt, dan leer ik er misschien van!!
xXx
boter.hammm

http://i56.tinypic.com/2rgmgll.jpg

en na een nachtje slapen;

http://i54.tinypic.com/2lxdoic.jpg

ik vind het wel mooi hoor.
je doet het vast vaker?

Ik vind het inderdaad ook mooi. Maar goed ik heb het ook nog niet zovaak gezien dus heb geen vergelijkings materiaal.

echt mooi toen ik dat probeerde was het echt zwaaaaar mislukt haahha

ja ik doe het vaker, ik oefen veel, maar als je kijkt op internet, omgg, zo mooi en goed!!

maar dank je schatjes!! :grinning:

Waaauw, mooi!

@ aapue; hahaha, en toen gaf je het op? de eerste keer bij mij leek net een kleuter tekening :hihi:

Wat is dat? het lijkt op pindakaas?

Ik zie het niet zo vaak, en heb er verder geen ervaring mee, maar het ziet er erg mooi uit!
Ik doe het je zeker niet na. (:

Staat al in de titel, Henna.
Kan je ook als haarverf gebruiken. :wink:

Trouwens ik zou het eerder choco pasta noemen, pindakaas heeft meer een diarree kleur. xD

@ anoouk; hahaha pindakaas? lees de titel, slimmerik, haha. dat is henna. pindakaas is bruinig, dit is groening, hoe ziet jouw pindakaas eruit? haha

@ceramicworld; nee klopt, je ziet het niet vaak hier in nederland, maar het begint wel te komen, die henna tattoos enzo

ghehe. :’]

@ ceramicworld; hahah, diaree haha, diaree op me hand, en bedankt hahaha :stuck_out_tongue:

echt mooi, had het keer met vriendin geprobeerd maar was helemaal mis gegaan:P

Ik vind het mooi!
Maar nog mooier als de henna eraf is zegmaar, als je die afdruk hebt:)

ow egt? wat jammer!maar moet je nog keer proberen, is leuk, en oefening baart kunst! :grinning:

@whatashame; ja vooral als het lekker donker oranje is! dan is het gewoon wauw.
ik vind zwarte henna zo vet! jammer dat het gevaarlijk is:(

Ik zou echt graag eens een hennatattoo willen hebben! vind het echt super mooi!

hahahahah. XD
Lekker. XD

@pikkujuttu; misschien is er iemand in jouw buurt die dat doet, soms heb je gewoon van die meiden die dat voor kleine bijdrage doen