Morgen (gewelddadige) demonstraties in Amsterdam!

Ik vind dit echt een ernstige zaak, morgen hou ik het nieuws waarschijnlijk de hele dag in de gaten.

Haha ja dat weet ik. :stuck_out_tongue:

Maar nogal vaag dat ze dat zo in het nieuws zeggen want ik las net ergens anders dat er supporters van zowel Nederlandse als Engelse voetbalclubs komen, om de confrontatie aan te gaan. Dat vind ik best wel apart want dat heeft niks meer met die demonstratie te maken. :l

En ik was van plan om morgen naar Amsterdam te gaan haha. Is dat verstandig dan?

wow…

dit alles doet mij denken aan WOll
sorry dat ik het zeg maar ik vind die wilders helemaal gek…
ik vertrouw het gewoon niet!

Ja zeg, wat erg dit. Echt belachelijk ;|

Best wel eng ;o

Offtopic: Rijden de trams wel gewoon eigenlijk?

dit is echt ziek.

mijn vader werkt in amsterdam:O
die moet morgen dus werken op leidseplein.
en waarom kunnen ze dat niet tegen gaan is toch raar dat mensen gewoon iedereen mogen neersteken etc vanwege meningsuiting?

Ja in principe wel lijkt mij.

Klinkt een beetje als de Kristallnacht… sommige mensen leren ook niets van het verleden :pensive:"

Oowh dus je word ook geslagen als je een buitenlands uiterlijk hebt ?
Ik dacht alleen als je er moslim uitziet

Ehh, sorry hoor, maar ben ik de enige die dit bericht overdreven vindt? Het is niet eens echt geschreven door het Ministerie van Justitie, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Het staat boordevol spelfouten. Geweldadig? Moslim? zijn verbrandt?

Nouja ik had op die link geklikt en daar stond (op hun site) ook iets met Asians ofzo. En nouja dat is buitenlands :wink:

Oh bah, ik ben half Chinees -__- dan maar geen A’dam morgen.

dit is echt achterlijk, lijkt idd wel Kristalnacht. hoop dat er geen slachtoffers vallen!

Wat panikeert iedereen hier seg. De politie gaat echt wel extra toezicht houden hoor. Zij beschikken namelijk over veel meer gegevens (hotelboekingen van deze engelsen, oproepen via internet…)

Ik denk dat ze het best wel goed zullen inschatten, en het meeste wel onder controle gehouden kan worden.

Tenzij er natuurlijk veel extreem rechtse Nederlanders ook gaan deelnemen, dat kan natuurlijk voor problemen gaan zorgen, maar als je een hoofddoekje draagt ben je meestal ook al wel zo slim om niet tussen een massa van mensen met een hakenkruis op hun hoofd getatoeëerd te gaan lopen.